خبرگزاری کار ایران

یک استاد دانشگاه:

نمایندگانی که طرحی ارائه می‌دهند تا از خدمات ویژه‌ای برخوردار شوند از اصل برابری وعدالت به دورند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۵۱

هدف غایی انقلاب اسلامی احیای کرامت انسانی بود. / اصل برابری به شأن انسان‌ها مربوط می‌شود.

ایلنا: یک عضو هیأت علمی دانشگاه آزاداسلامی تبریز گفت: هدف غایی ونهایی انقلاب شکوه‌مند اسلامی احیای کرامت انسانی بود.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق ملکی که درجشن دانشگاه آزاد اسلامی تبریز به مناسبت پیروزی انقلاب و گرامیداشت ۲۹ بهمن سالروز قیام تاریخی مردم تبریز سخن می‌گفت افزود: کرامت انسانی به دلیل مقام خلیفه الهی انسان‌ها حائز اهمیت است وبایستی آنرا در خانواده، سازمان، جامعه وحکومت و دولت احیا کرد.
وی احیای اصل برابری انسان‌ها وحفظ عدالت را به عنوان یکی از اصول کرامت انسانی مطرح کرد وگفت: اصل برابری به شأن انسان‌ها مربوط می‌شود و نه موضوعاتی نظیر مقام ومدرک در آن دخیل هستند.
این استاد دانشگاه ادامه داد: اینکه نمایندگانی از مجلس شورای اسلامی طرحی ارائه می‌دهند تا در زمان حال و آینده از خدمات ویژه‌ای برخوردار شوندبا اصل برابری انسان‌ها وعدالت سازگاری ندارد.
ملکی اصل آزادی انسان‌ها رانیز از اصول کرامت انسانی دانست وگفت: رعایت حقوق انسان‌ها لازم است و نمی‌توان به راحتی علیه اشخاص شایعه پراکنی، غیبت وتهمت زد وبطورکلی انسان نمی‌تواند هرطور که خواست رفتار کند ودراین راه بایدعلمای اخلاق ومدرسان دانشگاه‌ها چاره اندیشی کنند.
وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در راه پیمایی ۲۲ بهمن گفت: مردم ستون فقرات انقلاب اسلامی هستند و ما باید با مردم صادق باشیم ونیازهای واقعی مردم را بشناسیم وعلاوه برتأمین رفاه آن‌ها فرصت‌های مناسبی برای رشد فکری مردم نیز فراهم سازیم.
ملکی درخاتمه اظهار امیدواری کرد انسانهادر اقشار مختلف با ملاک قرار دادن حی علی خیرالعمل، به اصلاح اعمال انسانی خود به خیرالعمل همت گمارند.
آیین گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی وقیام۲۹ بهمن تبریز به همت دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری ومعاونت فرهنگی دانشگاه آزاداسلامی تبریز درسالن شهریار این دانشگاه برگزارشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز