خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران اعلام کرد:

افتتاح  545 پروژه مازندران در هفته دولت / بخشی نگری مهمترین آسیب وارده به مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۸۲۵

استاندار مازندران از افتتاح 545 پروژه با اعتبار بالغ چهار هزار و 192 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد اسلامی صبح امروز در نشست با خبرنگاران که در آستانه هفته دولت با شعار " شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی "  با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: 545 طرح و پروژه با اعتبار بالغ بر چهار هزار و 192میلیارد تومان اعتبار هفته دولت افتتاح می شود.

وی افزود: از مجموع پروژه ها، 13 پروژه با 516 نفر اشتغالزایی و 532 طرح  عمرانی و زیرساختی است و در مجموع 510 پروژه در حوزه ادارات و دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی و 35 پروژه در حوزه عمرانی شهری و شهرداری ها است و بالاترین پروژه ها در نور، آمل، بابل و ساری اجرا می شود.

استاندار مازندران با اشاره به اقدامات استان در زمینه جذب سرمایه گذاری در دولت تدبیر و امید اشاره کرد و گفت: محورهای توسعه مازندران شفاف نبوده این در حالیست که محورهای توسعه باید متاثر از استعدادهای سرزمینی باشد از اینرو حس عقب ماندگی در استان ایجاد شده است.

وی ادامه داد: عدم شفافیت اینکه مازندران قطب صنعتی، کشاورزی و یا گردشگری است  موجب شده تا عدم نگاه یکپارچه را در استان شاهد باشیم.

اسلامی بخشی نگری را مهمترین مشکل استان بیان کرد و گفت : نگاه محلی و مشکلات ناهماهنگ احساس متفاوت را نسبت به توسعه استان به وجود آورده و موجب شد تا توسعه متوازن اتفاق نیفتد.

وی به تشکیل اتاق فکر برای ترسیم نقشه توسعه وتعالی استان اشاره و تصریح کرد: این نقشه توسعه و تعالی بایستی سه فاز  احصاء مسائل و مشکلات استان، ارائه راه حل ها و آینده نگری را طی کند تا پاسخگوی برخی از مشکلات باشد.

اسلامی با تاکید بر توسعه مردم محور از ایجاد بنیاد توسعه و تعالی استان در جهت تحقق این هدف خبر داد و افزود:  نقش آفرینی مردم و رشد جمعیت و شکوفایی سرزمین به صورت توامان در دستور کار بنیاد و توسعه مازندران قرار گرفته است.

وی در بخش دیگر از سخنانش افزود: در چهلمین سال پیروزی انقلاب هستیم و دشمنان قسم‌خورده ایران این بار با اتحاد آشکار و هزینه‌های هنگفت درصدد هستند مردم را با نارضایتی و بدبینی از انقلاب جدا کنند.

استاندار مازندران افزود: دشمنی‌ها و توطئه‌های بیشمار هزینه‌های هنگفتی به انقلاب و مردم تحمیل کرده و در حوزه اقتصادی برنامه هایی را در دستور کار خود قرار دادند، از اینرو ضرورت دارد در چنین شرایطی به هوشیاری و شناسایی غفلت ها نیاز داریم و سیاست ها و برنامه هایی برای بالندی انقلاب دنبال کنیم.

اسلامی با تاکید بر اقتصاد دریامحور، ایجاد همکاری و تبادلات با استان های هم مرز را امری مهم دانست و بیان کرد: بخش خصوصی محور همکاری ها است و همه نوع حمایت را از بخش خصوصی به عمل خواهیم آورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز