خبرگزاری کار ایران

رئیس هلال احمر شهرستان قائمشهر اعلام کرد:

اعزام کاروان سلامت به مناطق بحرانی سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۱۸۰

رئیس هلال احمر قائمشهر از اعزام کاروان سلامت به مناطق بحرانی سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از قائم شهر،وحید نصیری،رئیس هلال احمر قائمشهر  از  اعزام کاروان سلامت به مناطق بحرانی سیستان و بلوچستان در دهه ی اول مرداد خبر داد و گفت : در سطح قائمشهر بنده به عنوان سرپرست تیم اعزامی و جانشین فرمانده به همراه یک نجاتگر و سه پزشک داوطلب متخصص پوست و مو، دندانپزشک و روانشناس در این عملیات حاضر شدیم.

 نصیری تهیه و ارسال هشتاد بسته بهداشتی را از دیگر خدمات هلال احمر قائمشهر نام برد و افزود : تیم داوطلبان هلال احمر با ظرفیت خدمت رسانی مستقل این اقدام را انجام داد.

رئیس  هلال احمر قائمشهر وضعیت خشکسالی در این منطقه را بحرانی عنوان کرد و گفت : نیاز به تانکر آب بیش از هر چیز در این مناطق حس می شود که در این امر نیازمند یاری مردم شریف شهرستان هستیم.

نصیری با اشاره به کارناوال بشر دوستانه ی جمع آوری آب از رامسر تا گلوگاه برای مناطق بحرانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این طرح از بیست و چهارم مرداد ماه از رامسر شروع و هفتم شهریور به قائمشهر می رسد.

وی کمک های بشر دوستانه برای تهیه ی تانکر آب ،آب معدنی و وجه نقد جهت خرید تانکر را از نیازهای اساسی دانست و بیان کرد :در جهت حفظ کرامت و حس نوع دوستی و بشر دوستی دست نیاز و همکاری به سوی مردم شریف و نجیب قائمشهر دراز می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز