خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان داوطلبان اعلام کرد:

اهدای بیش از ۱۵ هکتار زمین به حوزه سلامت هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۱۴

با اجرای سفرنامه سلامت و امید در ۳۲ شهرستان، ۴۵ هزار و ۶۳۷ تن از هموطنان خدمات رایگان بهداشتی، آموزشی - فرهنگی و سلامت دریافت کردند.

رئیس سازمان داوطلبان گفت: داوطلبان جمعیت با همه ظرفیت‌های خود سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی بسیار خوبی را برای توسعه بهداشت و پیشگیری از بیماری‌های شایع در ۸ استان انجام دادند.

به گزارش ایلنا، فرحناز رافع با اشاره به برپایی ۷۵۶ چادر سلامت، افزود: تاکنون با اجرای سفرنامه سلامت و امید در ۳۲ شهرستان، ۴۵ هزار و ۶۳۷ تن از هموطنان خدمات رایگان بهداشتی، آموزشی - فرهنگی و سلامت دریافت کردند.

وی با ذکر این مطلب که ۷۰۹ پزشک متخصص، عمومی و پیراپزشک داوطلب در این سفرنامه‌ها مشارکت داشته‌اند، اضافه کرد: در حال حاضر بیشترین کمک‌های حمایتی سازمان داوطلبان معطوف به کمک هزینه‌های دارویی – درمانی است که با همکاری و هم افزایی سایر سازمان‌ها و موسسات مردم نهاد و همچنین فعالیت‌های خیر می‌توان آن را کاهش و کیفیت خدمات را افزایش دهیم. بر این اساس سفرنامه سلامت وامید هم یکی از این برنامه‌هاست.

احداث۱۵ خانه سلامت و ۲۱ پایگاه امداد جاده‌ای

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به اینکه یکی از نقاط خلاء در موضوعات سلامت، بحثجلب خیرین و تجهیزات پزشکی و درمانی است گفت: همچنین این سفرنامه‌ها در راستای یکی از وظایف سازمان یعنی افزایش مسئولیت پذیری اجتماعی به اجرا در می‌آید که خوشبختانه همیاری مردم خیرخواه و اهدای ۱۵۵ هزار و ۵۱۰ متر مربع زمین، یک دستگاه آمبولانس و مینی بوس به همراه مشارکت مالی آنان، زمینه ساز احداث۱۵ خانه سلامت، ۲۱ پایگاه امدادجاده‌ای جمعیت و یک اردوگاه و زمین چمن شد.

رافع خاطرنشان کرد: سفرنامه سلامت و امید، برنامه‌ای با شیوه‌ای علمی و برآمده از تجارب مثبت اعزام کاروان‌های سلامت داوطلبان به مناطق محروم درطی سال‌های گذشته است که اجرای آن تا پایان امسال در ۴ استان دیگر(بوشهر، سمنان، کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان) تداوم و استمرار خواهد داشت.

یاد آور می‌شود از اواخر مهرماه امسال تا کنون سفرنامه سلامت و امید به استان‌ها ی گلستان، اصفهان، لرستان، کرمانشاه، ایلام، فارس، کرمانشاه، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان سفر کرده و منتخبی از خدمات آموزشی، بهداشتی، مشاوره‌ای و سلامت داوطلبان جمعیت هلال احمر را با محوریت اقدامات پیشگیرانه و جلوگیری از شیوع سرطان‌ها به مخاطبان ارائه کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز