خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

برش شهرستانی سند اقتصاد مقاومتی تدوین شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۸۸۸

فرماندار ساری خواستار تدوین برش شهرستانی سند اقتصاد مقاومتی شد و افزود: باید برنامه های شهرستانی در قالب سند توسعه اقتصاد مقاومتی طراحی و تبیین شود.

به گزارش ایلنا از ساری،عباسعلی رضایی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهار داشت: آزادگان جزو انسان های نجیب، شریف و کم توقع هستند تا پای ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی ایستادند و عقب نشینی نکردند و بردباری و استقامت را برای ما ارمغان آورده اند.

وی با تاکید برارج نهادن مقام ایثارگری آزادگان افزود: شهرستان ساری 360 آزاده در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است.

فرماندار ساری در ادامه با گرامیداشت فرارسیدن عید سعید قربان گفت : اگر در این روزتوانستیم نفس سرکش و عماره را کنترل کنیم راه را درست طی خواهیم کرد.

وی همچنین با تبریک 17 مرداد و سالروز شهادت شهید صارمی  و روز خبرنگار  خواستار تعامل مدیران و دستگاه های اجرایی با اصحاب رسانه شد و گفت: مدیران  نگران نقدهای سازنده  رسانه ها نباشند.زیرا خبرنگاران می توانند در پیشبرد اهدافمان موثر باشند.

رضایی خواستار برش شهرستانی سند چشم انداز توسعه از سوی دستگاه های اجرایی شد و بیان کرد: باید برش شهرستان سند توسعه برای دسترسی به اهداف ترسیم شود.

وی همچنین خواستار تدوین برش شهرستانی سند اقتصاد مقاومتی شد و افزود: باید برنامه های شهرستانی در قالب سند توسعه اقتصاد مقاومتی طراحی و تبیین شود.

فرماندار ساری تصریح کرد: فرامین مقام معظم رهبری برای همه لازم الاجرا است و کسی نمی تواند از آن تخطی کند بنابراین اقتصاد مقاومتی را باید جدی گرفت.

وی با مهم برشمردن تحقق  میز خدمت خواهان راه اندازی میز خدمت در دستگاه های اجرایی شهرستان شد وافزود: میز خدمت باید در ورودی دستگاه های اجرایی دایر شود .

رضایی میز خدمت را  تکریم و ارزش نهادن به مردم دانست.

فرماندار ساری تاکید کرد: هر دستگاهی که با عملکرد خود امیدآفرینی کند در اجرای برنامه ها موفق خواهد بود و اگر غیرازاین عمل کنیم به جایی نخواهیم رسید و حق نداریم ارباب رجوع را نگران از دفتر خود روانه کنیم.

وی با اشاره به  فرارسیدن هفته دولت گفت: در هفته دولت باید خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شود زیرا مردم باید خدمات دولت را لمس کنند.

رضایی با تاکید بر اینکه اتمام پروژه های نیمه تمام در اولویت دستگاه های اجرایی شهرستان ساری قرار گیرد  شد افزود: مسیر ساری - تاکام از جمله پروژه های نیمه کاره است که عمر اجرایی آن به درازا  کشیده شد و پروژه هایی که مدت زمان انجام آن طولانی شود مردم را نگران می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز