خبرگزاری کار ایران

در شورای اداری استان؛

استاندار مازندران از قهرمانان جهانی کشتی تجلیل کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۷۴

حضور ورزشکاران مازنی در عرصه های مختلف بین المللی برای همه مردم غیور مازندران افتخاری بزرگ و ستودنی است.

در شورای اداری استان، استاندار مازندران از قهرمانان جهانی کشتی تجلیل کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، با حضور ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، اعضای شورای اداری، مدیران انتظامی، سیاسی و اصحاب رسانه استان در مراسمی از رضا یزدانی، مهدی تقوی، مسعود اسماعیل‌پور، کمیل قاسمی و عزت الله اکبری از ورزشکاران کشتی گیر مدال آور در مسابقات جهانی مجارستان قدردانی شد.

همچنین در این مراسم از محمود اسماعیل‌پور و حسن حسین‌زاده به عنوان مربیان سازنده کشتی استان در فرنگی و آزاد با اهدا لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.

ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در این جلسه ضمن تبریک به قهرمانان کشتی مازندران برای کسب مدال‌های رنگارنگ در مسابقات جهانی بوداپست مجارستان، گفت: ورزشکاران و قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی سزاوار حمایت مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه دوست دارم در حوزه قهرمانی و پهلوانی در ورزش توفیقاتی نصیب استان شود، گفت: حضور ورزشکاران مازنی در عرصه‌های مختلف بین المللی برای همه مردم غیور مازندران افتخاری بزرگ و ستودنی است.

احمد سعادتمند، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مازنی‌ها پس از ۴۸ سال در مسابقات جهانی بوداپست مجارستان، کشتی ایران را به قهرمانی جهان رساندند، اظهار کرد: مازندران و شهر جویبار به تنهایی با کسب ۲۸ امتیاز از ۴۸ امتیاز، حریفان صاحب نام کشتی دنیا را پشت سرگذاشته است.

وی با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال، ورزشکاران استان در عرصه‌های ملی، بین المللی و جهانی بیش از ۱۰۰ مدال به ارمغان آوردند، افزود: این موفقیت قهرمانان در ۲۴ رشته ورزشی صورت گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه یقنا مدیریت ارشد مازندران در حوزه توسعه زیرساخت‌های ورزشی، دستگاه ورزش استان را کمک خواهد نمود، گفت: از مردم استان به دلیل حمایت بی‌شائبه از ورزشکاران تقدیر می‌شود.

در این مراسم با اهدا لوح تقدیر و جوایزی از قهرمانان مسابقات جهانی کشتی بوداپست مجارستان تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز