خبرگزاری کار ایران

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

محتکران کالا به شدت برخورد می شوند / کشف 37 میلیون تومان تخلف واحدهای صنفی

asdasd
کد خبر : ۶۵۷۲۹۲

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تاکید بر اینکه با محتکران کلا به شدت برخورد می شود از کشف 37 میلیون تومان تخلف واحدهای صنفی در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،اصغر زاده امروز امروز در نشست با خبرنگاران به افزایش 28 درصدی رشد توزیع روغن نباتی نسبت به مشابه  سال گذشته در مازندران خبر داد و گفت: سطح عمومی تقاضای مردم نسبت به خرید روغن در سالجاری نسبت به چهار ماه سال گذشته به شدت افزایش پیدا کرده است ، و با این باور که ممکن است با کمبود روغن مواجه شوند تقاضایشان نسبت به این کالا افزایش پیدا کرده است ، این در حالیست هر چه میزان تقاضا بیشتر شود به همان ترتیب قیمت نیز افزایش پیدا می کند.

وی افزود: توصیه می کنیم مردم تقاضای خود را نسبت به سال گذشته افزایش ندهند  و آن را مدیریت کنند و این اطمینان را به مردم می دهیم که  نظام جمهوری اسلامی و دولت تلاش می کنند تا مردم در توزیع کالاهای اساسی با مشکل مواجه نشوند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: برخی از اتفاقات سبب شده تا در روند تولید شاهد بروز مشکلاتی شویم و در حال حاضر روند در حال کنترل است.

وی با تاکید براینکه هرگونه اقدام برای اخلال در بازار ناپسند بوده و برخورد می شود افزود: واحدهایی که در انبارهایشان کالا داشته باشند و از عرضه کالا خودداری کنند با آن برخورد خواهیم کرد.

اصغرزاده به پرونده های مهم تخلف صنفی اشاره کرد و گفت: در زمینه گرانفروشی سیمان برای یه واحد سه میلیارد تومان، احتکار یک پکیچ ۱۷۰ میلیون تومان، پتروشیمی 6 تا 7 میلیارد تومان، انبار برنج یک میلیارد تومان، احتکار لوازم خانگی ۷۷۰ میلیون تومان پرونده تخلف تشکیل شده است.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران میزان تخلفات شناسایی شده را سه برابر چهار ماه اول سال قبل بیان کرد و گفت: امسال ۳۷ میلیارد تومان پرونده تخلف واحدهای صنفی تشکیل شده و هفت هزار و یک مورد شناسایی تخلف صورت گرفته است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز