خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران خبر داد:

برگزاری همایش توسعه صادرات از مسیر دریای خزر

asdasd
کد خبر : ۶۴۱۱۲۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از برگزاری همایش «توسعه صادرات از مسیر دریای خزر» در بیست تیرماه به میزبانی منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد در شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،حسن خیریان‌پور در چهارمین جلسه شورای اداری مازندران که صبح امروز در استانداری برگزار شد، بر راه‌اندازی میز خدمت در تمامی دستگاه‌های اجرایی تأکید و اظهار داشت: راه‌اندازی میز خدمت بر تسهیل خدمت‌رسانی به مردم، کاهش اتلاف وقت، کاهش ارتباط میان مراجعان و کارمندان در بروز برخی مسائل تأثیرگذار است.

وی افزود: با توجه به افزایش گرما و مصرف انرژی دستگاه های اجرایی نهایت اهتمام را در صرفه جویی مصرف برق داشته باشند با تاکید بر اینکه جمعیت شناور در استان مازندران مصرف انرژی را افزایش می دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با تأکید بر لزوم اقدام فرمانداران نسبت به تنظیم بازار با توجه به رشد روزانه قیمت در بازار، از دستگاه های اجرایی خواست که در تامین وسایل نقلیه و نیروی انسانی اهتمام داشته باشند.

خیریان‌پور با اشاره به تفویض 172 عنوان اختیار دولت به مدیران دستگاه‌های اجرایی، گفت: مدیران استانی نیز این اختیارات را به مدیران شهرستانی تفویض کنند.

این مسئول ضمن اشاره به لزوم اطلاع‌رسانی نسبت به فعال‌سازی دیپلماسی اقتصادی و تحقق صادرات بیشتر در استان و هدف‌گذاری استاندار بر ارتقای صادرات مازندران تا پایان برنامه ششم به سه میلیارد دلار، اعلام کرد: در همین راستا منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد میزبان برگزاری همایش «توسعه صادرات از مسیر دریای خزر» در بیست تیرماه در شهرستان ساری است.

خیریان‌پور بر استفاده از کالای ایرانی تأکید کرد و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست که از کالاهای ایرانی و استانی در برنامه‌های مختلف بهره گیرند.

وی با اشاره به روز شمار هفته و روز دهیاری و شهرداری نقش شهرداری ها و دهیاری ها در عمران و آبادانی شهر و روستا مهم دانست و اظهار داشت: زیبا سازی شهرها و روستاها از الزماتی است که باید در دستور کار این دو دستگاه قرار گیرد.

خیریانپور با اشاره به در پیش بودن روز مالیات ، افزود: پرداخت مالیات برای تامین بودجه کشور حائز اهمیت است و با وجود  مالیات میتوان از وابستگی به نفت خارج شد.بنابراین در جهت فرهنگ سازی و پرداخت مالیات در بین اقشار مردم تاکید ویژه می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز