خبرگزاری کار ایران

سالاری تاکید کرد:

ضرورت علمی‌سازی و تجاری‌سازی فرآیند تحقیقات شیلاتی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۶۳۴۲۷۶

استاندار گیلان با بیان اینکه متأسفانه کار علمی دقیقی در حوزه تحقیقاتی شیلات استان صورت نگرفته است، بر ضرورت علمی سازی و تجاری سازی فرآیند تحقیقات موسسه تأکید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، مصطفی سالاری در این نشست که در محل سالن جلسات مؤسسه در سنگر برگزار شد، اظهار داشت: باید فعالیت‌های علمی و پژوهشی حوزه شیلاتی دقت و سرعت بیشتری به خود بگیرد و توجه داشته باشیم برونداد فعالیت‌های ما منجر به کاهش ورودی آلاینده به دریا و تقویت رشد آبزیان شود.

وی وجود مؤسسات تحقیقاتی متعدد شیلاتی و کشاورزی در استان را یک ظرفیت بزرگ قلمداد کرد و گفت: یکی از خصایص مهم کار شیلات و وجه تمایزش با کار صنعتی این است که هرچه بیشتر فعالیت کنیم، نتایج مثبتی برای محیط زیست به دنبال دارد.

استاندار گیلان با بیان اینکه دستاوردهای بزرگ زمانی بدست می‌آیند که با کمترین هزینه بیشترین منفعت سازمانی حاصل شود، تصریح کرد: سرجمع فعالیت‌های ما بایستی منجر به تقویت معیشت مردم و فعالان حوزه شیلات شود.

 مصطفی سالاری موفقیت در بازار شیلات را منوط به شناخت دقیق از علم بازار دانست و گفت: نباید به این مقوله ساده انگارانه بیاندیشیم.

وی با بیان اینکه باید اولویت‌ها را بشناسیم و بر آن اساس پیش برویم، اظهار کرد: اولویت های سازمانی خود را مشخص کنید تا بر اساس اولویت بندی مشخص و با برنامه عملیاتی، جهت تحقق اهداف پیش رویم.

نماینده عالی دولت در استان در پایان سخنانش بر ضرورت برقراری ارتباطات تنگاتنگ بین موسسات تحقیقاتی بین‌المللی، تأکید کرد و گفت: باید ارتباطات بین‌المللی برقرار شود تا از تجربیات سایر کشورها بهره ببریم.

گفتنی است استاندار گیلان در پایان این نشست از بخش های مختلف مؤسسه تحقیقات بین‌المللی تاسماهیان دریای خزر بازدید و از نزدیک در جریان اقدامات این مؤسسه، برنامه‌های در دست اجرا و دستاوردهای بدست آمده دیدن کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز