خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار ولگاگراد روسیه خبر داد:

افتتاح نمایشگاه دائمی کالاهای مازندران در ولگاگراد

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۶۸

معاون استاندار ولگاگراد روسیه از افتتاح نمایشگاه دائمی کالاهای مازندران در ولگاگراد خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،ولادیمیر شکارین بعدازظهر امروز در نشست با مدیران و بخش خصوصی مازندران بابیان اینکه این اولین سفر من به مازندران است اظهار داشت:برغم بسیاری از مشکلات در چند سال اخیر روابط خوب و قوی با استان مازندران داریم.

وی افزود: پیش‌ازاین نیز هیاتی از ولگاگراد به ایران آمده‌اند و تا حدودی با امکانات مازندران و ایران آشنایی داریم.

معاون استاندار ولگاگراد روسیه به ملاقات با استاندار مازندران اشاره کرد و گفت: امیدواریم روابط بین مازندران و ولگاگراد در سطح خوب و قوی پابرجا بماند.

ولادیمیر شکارین ادامه داد: در مذاکرات صورت گرفته به این نتیجه رسیدیم که در سفر استاندار ولگاگراد در مازندران، موافقت‌نامه‌ای امضاء خواهد شد.

وی با بیان اینکه آشنایی با واحدهای تولیدی مازندران و محصولات این استان ازجمله اهداف  این سفر است گفت: استان ولگاگراد با 114 کشور دنیا همکاری دارند و صادرکنندگان محصولات خود را ارسال می‌کنند.

ولادمیر شکارین  با اعلام اینکه بیش از یکهزار کارخانه در امر صادرات و بازرگانی در ولگاگراد فعالیت می‌کنند گفت: براساس نتایج سال 2017 ارزش کلی معاملات با ایران 63 میلیارد دلار بوده که رشد بیش از 230 درصدی داشته است.

وی افزود: افتتاح نمایشگاه دائمی کالاهای مازندران در ولگاگراد ازجمله برنامه‌ها است و امیدواریم در سفر استان ولگاگراد به مازندران قرارداد آن اجرایی شود.

ولادمیر شکارین افزود: ما آمادگی داریم از شرکت‌هایی که کالا به ولگاگراد و روسیه صادر می‌کنند حمایت کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز