خبرگزاری کار ایران

حمایت کوثر از تولیدکنندگان قطعات خودرو / مدیر شعب استان مازندران انتخاب شد

در مراسمی با حضور عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر ، مصطفی دارانی معاون هماهنگ کننده، برخی از معاونین و مدیران حوزه مرکزی و مسئولین استان مازندران؛ از زحمات پرویز سوادکوهی مدیر سابقشعب استان تقدیر شد و طی حکمی محمد تقی نوروزی به عنوان مدیر شعب استان مازندران موسسه اعتباری کوثر منصوب شد .

به گزارش ایلنا ؛ رضایی با تقدیر از تلاشها و خدمات ارزنده سوادکوهی مدیریت سابق شعب استان مازندران اظهار داشت : با حضور این مدیر جهادی ، ارزشی و تعهدی که وی نسبت به کار داشتشاهد توفیقات خوبی در استان بودیم و امیدواریم از خدمات و تجارب ایشان بتوانیم بهره لازم را ببریم .

نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر درباره وضعیت و جایگاه موسسه اعتباری کوثر در نظام بانکی گفت: جایگاه مناسبی در نظام بانکی کشور داریم و در حال ایجاد بسترهای لازم جهت فعالیت به عنوان "بانک کوثر" هستیم.

دکتررضایی دراین مراسم با تاکید بر اهمیت منابع انسانی کارآمد به عنوان ارزشمندترین سرمایه سازمان افزود: نیروی انسانی، دارایی راهبردی سازمان محسوب می‌شود و رشد موسسه به پشتوانه نیروی انسانی کارآمد است .

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر شعب استان مازندران در جمع نمایندگان رسانه های گروهی با اشاره به اینکه نامگزاری سال 95 از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند، اظهار داشت: ضروری است نظام بانکی کشور در راستای تحقق این خواسته معظم له پیشگام و پیشتاز باشند.

وی افزود: بسیاری از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در صورت اجرایی شدن می‌تواند زمینه رونق تولید، کسب و کار و اشتغال را در جامعه ایجاد کند.

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با اشاره به اینکه این موسسه در حوزه تولید اقدام به حمایت بخش خصوصی در حوزه خودرو کرده است، تصریح کرد: قصد داریم با تزریق منابع اعتباری به تولیدکنندگان قطعات خودرو، خدمات پس از فروش و اشتغالزایی ناشی از تاسیس این واحدهای خرد را در کشور تقویت کنیم.

دکتر رضایی با بیان اینکه حمایت از واحدهای تولیدی خرد و کوچک و تأمین سرمایه در گردش آنها در دستور کار این موسسه است، افزود: موسسه کوثر در حوزه ارتقا شاخص‌های حمل و نقل ریلی اقدام به اعطای تسهیلات برای خرید ۵ رام قطار مسافربری تهران –مشهدطی سال گذشته کردهاست.

وی همچنین با اشاره به آغاز ماه ضیافت الله از اقدام این موسسه در حوزه خیرخواهانه برای کمک به زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد و افزود: سال گذشته با اختصاص یک میلیارد زمینه آزادی ۸۰ زندانی غیرعمد که اولویت آنان به زنان بوده از سوی ستاد دیه فراهم شده است.

 

کد خبر : ۳۷۷۱۴۵