خبرگزاری کار ایران

رشد ۲۸۴ درصدی رسیدگی به شکایات حضوری توسط نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی

کد خبر : ۱۲۶۱۵۴

در این مدت بیش از ۸۳۵ مورد شکایت حضوری مورد رسیدگی قرارگرفته که منجر به تشکیل ۱۹۸فقره پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی نزدیک به یک میلیارد شده است. / ۴۰درصد شکایات نیز منجر به سازش و مصالحه شده و برخی از شکایات(۳۵درصد) نیز به دلیل عدم احراز تخلف یا عدم صلاحیت رسیدگی مختومه اعلام شده است.

ایلنا: معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن وتجارت استان آذربایجان شرقی از رشد ۲۸۴درصدی رسیدگی به شکایات حضوری در ۸ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال خبرداد.
به گزارش خبرنگار ایلنا عطاپور گفت: در این مدت بیش از ۸۳۵ مورد شکایت حضوری مورد رسیدگی قرارگرفته که منجر به تشکیل ۱۹۸فقره پرونده تخلفاتی به ارزش ریالی نزدیک به یک میلیارد شده است.
وی افزود: این درحالی است که ۴۰درصد شکایات نیز منجر به سازش و مصالحه شده و برخی از شکایات ۳۵درصد نیز به دلیل عدم احراز تخلف یا عدم صلاحیت رسیدگی مختومه اعلام شده است.
عطاپور با توجه به اینکه سامانه تلفنی ۱۲۴ پل ارتباطی بین شهروندان با این معاونت می‌باشد دراین بازه زمانی تعداد ۱۰۰۵۴ مورد گزارش نیز از طریق این سامانه و ناظرین نامحسوس دریافت شده که با تلاش وجدیت بازرسان همگی مورد رسیدگی قرارگرفته و برای بیش از یک هزار و ۹۰۰ واحد متخلف پرونده تشکیل شده است که از این حیثنشانگر رشد ۲۷درصدی در کشف تخلف است.
وی در پایان ضمن اعلام آمادگی کامل بازرسان معاونت نظارت وبازرسی برای دریافت ورسیدگی به شکایات حضوری وتلفنی شهروندان از کلیه متصدیان واحدهای صنفی استان درخواست کرد نسبت به درج قیمت مصرف کننده بر روی کالا‌ها ویا درمحل مناسبی که در معرض دید مشتریان باشد اهتمام بورزند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز