خبرگزاری کار ایران

قائم مقام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

سرانه اشتغالزائی در هر واحد صنفی از ۱.۵ به ۲.۵ نفر افزایش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۰۴۰

اعضای هیات رییسه اتاق اصناف مرکز استان آذربایجان شرقی با قائم مقام و معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان دیدار کردند.

قائم مقام و معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: سرانه اشتغالزائی در هر واحد صنفی از ۱.۵ به ۲.۵ نفر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامعلی راستی در دیدار خود با اعضای هیات رییسه اتاق اصناف مرکز استان اظهار داشت: وجود حدود ۱۵۰ هزارواحد صنفی در استان تأثیر بسزایی در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی و تولید، توزیع و خدمات در سراسر استان دارد.

وی اصناف را یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذار‌ترین تشکل‌های مردمی عنوان کرد و گفت: همراهی این نهاد در جهت خروج از رکود و کنترل تورم ضروری، موثر و حیاتی است.

راستی افزود: بی‌تردید فعالیت‌های تشکل‌های صنفی، تاثیر فراوانی در پیشبرد اهداف اقتصادی دولت دارد و معتقدیم باید کار‌ها را با کمک نهادهای تخصصی و صنفی به انجام برسانیم.

وی ادامه داد: بهبود نظام توزیع، نظارت مستمر، توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغالزایی جزو سیاست‌های اساسی دولت تدبیر و امید بوده که در این راستا اصناف می‌توانند با تعامل و همفکری راهکارهای مناسب را ارائه کنند.

راستی همچنین با اشاره به جایگاه اصناف در تنظیم بازار اظهار داشت: واگذاری تنظیم و تثبیت بازار به اصناف از دیگر مسایلی است که می‌تواند در ارتقای جایگاه اصناف و توسعه اقتصادی موثر واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز