خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران:

780 هزار نفر از جمعیت مازندران را جوانان تشکیل می دهند

asdasd
کد خبر : ۶۵۱۲۷۹

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به جمعیت 780 هزار نفری جوانان در مازندران،گفت:رنج سنی جوانان از 15 تا 29 سال است.

به گزارش ایلنا از ساری،حبیب حسین زادگان،مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران،صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط سخت اقتصادی حکم فرما در کشور گفت:با تمام سختی ها و فشارهای اقتصادی تلاش می کنیم بهترین خدمات را به جوانان داشته باشیم.

در این نشست خبری که در خانه جوانان استان مازندران برگزار شد،حسین زادگان ،گفت:  یکی از  برنامه های دولت تدبیر و امید در دور دوم ریاست جمهوری تفکیک وزارت ورزش و جوانان بود که متاستفانه با مخالفت نمایندگان مجلس واقع گردید.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به جمعیت 780 هزار نفری جوانان در مازندران،گفت:رنج سنی جوانان از 15 تا 29 سال اعلام شده  است.

وی در ادامه بیان کرد: متاستفانه جوانان مظلوم واقع شدند و یکی از سیاست های دولت پر و بال دادن بیشتر به قشر جوان در شاخه های مختلف در جامعه است.

حسین زادگان با اشاره به بحث نارضایتی جوانان از وضعیت  اشتغال در مازندران گفت: بیشترین قشر بیکار متشکل از تحصیل کننده ها است و همین امر باعث شده که توقعات جوانان در بحث اشتغال بالا برود.

وی گفت: باید قبول کرد که  اشتغال فقط به معنای پشت میز نشینی در یک اداره یا دستگاه دولتی نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران با بیان اینکه  یکی از سیاست های دولت برای برون رفت از بیکاری حمایت از کارآفرینان است،گفت: از اصحاب رسانه تقاضا دارم که با اطلاع رسانی مناسب فضایی ایجاد کنند که جوانان برای دیدگاه جوانان نسبت به اشتغال به سمت کارآفرینی تغییر کنند.

حسین زادگان در پایان گفت:دولت در بحث اشتغال روستایی و تشویق جوانان به  کارآفرینی تسهیلات خوبی  در نظر گرفته است و در این راستا از هیچ حمایتی  دریغ نمی کند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز