خبرگزاری کار ایران

فرماندار بابلسر در جشن پایان آسفالت راه روستایی:

بیش از ۸۷ کیلومتر راه روستایی درسالجاری آسفالت شده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۳۹۳

انجام کار خیر علاوه بر اجر معنوی و اخروی، موجب بازگشت سرمایه و بهره‌وری مادی نیز می‌گردد.

فرماندار بابلسر در مراسم جشن اتمام آسفالت راه روستایی شهرستان گفت: بیش از ۸۷ کیلومتر راه روستایی درسالجاری آسفالت شده است

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری، سیدعلی اسد در جشن پایان آسفالت راه روستایی در بابلسر که در روستای قلعه‌کتی از توابع بخش رودبست برگزار شد، اظهار کرد: بابلسر با یکصد و ۱۱ کیلومتر راه روستایی، ۱/۴ درصد از راه روستایی مازندران را به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به متوسط آسفالت راه روستایی در کشور، افزود: متوسط آسفالت راه روستایی در کشور ۶۴ درصد و در استان مازندران ۵۴ درصد است.

فرماندار بابلسر ادامه داد: با همدلی و همیاری مسئولان، کلیه راه‌های روستایی شهرستان بابلسر به طور کامل آسفالت شد.

اسد با بیان اینکه کلیه راه‌های ثبت شده در سیستم GISوزارت راه در شهرستان بابلسر آسفالت شده‌اند، گفت: بیش از ۷۰ درصد راه‌های روستایی بابلسر نیز روکش و بازسازی شده‌اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بابلسر با تقدیر از مشارکت بالای مردم این شهرستان در تکمیل پروژه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: انجام کار خیر علاوه بر اجر معنوی و اخروی، موجب بازگشت سرمایه و بهره‌وری مادی نیز می‌گردد.

وی ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف در سطح شهرستان بابلسر، نرخ بیکاری در منطقه کاهش یابد.

اسد در ادامه با بیان اینکه روستاها نباید وابسته به تولیدات شهری باشند، تاکید کرد: روستاها باید در تولید محصولات از جمله لبنیات به خودکفا باشند و از محصولات تولیدی خود استفاده نمایند.

وی در پایان فلسفه کار را تولید در روستا و بهرمندی مردم شهر از محصولات روستایی دانست و خواستار توجه ویژه به تولیدات بخش روستایی شد.

یادآور می شود در سالجاری تا کنون بیش از ۸۷ کیلومتر راه روستایی آسفالت و به بهره برداری رسیده است.

نظرها(اولین نفر باشید)
نظر کاربران درباره بیش از ۸۷ کیلومتر راه روستایی درسالجاری آسفالت شده است

کاربر گرامی نظر شما پس از تایید مدیریت در سایت نمایش داده خواهد شد.
فیلدهای ستاره دار اجباری است.
نام*:
وب سایت:
پست الکترونیک:
متن پیام*:

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز