خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات فوتبال مازندران در گفت و گو با ایلنا مطرح کرد:

بهره گیری از تکنولوژی های نوین در ارتقا سلامت جسمی و روحی ورزشکاران

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۲۳۶

رئیس هیات فوتبال مازندران بهره گیری از تکنولوژی های نوین در ارتقا سلامت جسمی و روحی ورزشکاران را مهم عنوان کرد.

 سمینار تازه های پزشکی فوتبال امروز در سالن آیت الله کوهستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور اساتید و ورزشکاران در ساری برگزار شد.

غلامرضا بهروان در حاشیه برگزاری این سمینار در گفتگو با خبرنگار ایلنا به تاثیر تکنولوژی های نوین در ورزش بویژه در فوتبال اشاره کرد و گفت: تکنولوژی و علم نوین در رشته ورزشی فوتبال به لحاظ جسمی و روحی نقش مهمی دارد.

وی افزود:  عمده ترین یافته های پژوهشی این است که با استفاده از تکنولوژی های نوین ورزشی، آماده سازی ورزش کاران، و نتیجه گیری قهرمانان ارتقا می یابند.

رئیس هیات فوتبال مازندران گفت:  همچنین استفاده از تکنولوژی نوین در افزایش انگیزه، اعتماد به نفس، آماده سازی، عزتمند کردن تمرین و در مجموع بر نتیجه گیری اثرگذار بوده است.

وی با بیان اینکه امروزه در فوتبال توسعه یافته هیچ چاره ای نداریم که از علم نوین بهره گیری کنیم و ازتفکر و شیوه های سنتی خارج شویم، ادامه داد: علم نوین به غیر از سلامت در اقتصاد تیم هم اثرگذار است.

بهروان گفت: بطور مثال الان تیم یوونتوس ایتالیا قرارداد کلان با بازیکن فوتبال ' رونالدو  ' می بندد و کادر پرشکی خودش را برای یک ماه برای سلامت روحی و جسمی این بازیکن هزینه می کند برای اینکه سلامت روحی و جسمی یک بازیکن برای ان تیم خیلی مهم است.

وی افزود: علوم زیادی در علم تمرین وجود دارد که با کمک علم پزشکی میزان آسیب دیدگی کاهش پیدا می کند که به دلیل اهمیت این امر تمام تیم‌ها، باشگاه‌ها و ورزشکاران به علوم مختلف پزشکی روی آوردند تا از آن نتیجه مفید کسب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز