خبرگزاری کار ایران

عضو کمسیون طرح و برنامه شهرداری ساری:

نظارت بر عملکرد شهرداری مهمتر از ایجاد شهرداری نواحی است

asdasd
کد خبر : ۶۳۱۵۱۳

عضو کمسیون طرح و برنامه شهرداری ساری گفت: نظارت بر عملکرد شهرداری مهمتر از ایجاد نواحی در مناطق شهرداری ساری است.

به گزارش ایلنا از ساری،قاسم قاسمی بعدازظهر امروز در بییست و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به دستور العمل ابلاغی وزارت کشور مبنی بر ایجاد نواحی در شهرداری های مراکز استان با اجرای این طرح مخالفت کرد و اظهار داشت: کارهای مهم تر از این طرح  در شهرداری وجود دارد که نیاز به پیگیری است.

وی افزود: بعد نظارتی شورا از دیگر فعالیت های شورا مهم تر است ،مشکلات زیادی هم اکنون در شهرداری ساری وجود دارد و ما وظیفه نظارت بر عملکرد شهرداری داریم البته این مشکلات در دیگر شهرداری ها نیز وجود دارد.

عضو کمسیون طرح و برنامه شورای شهر ساری گفت: موضوعات زیادی در شورا مطرح می شود با توجه به وظیفه نظارتی شورا ، و اینکه باید به طرح های مهمتر در شهر ساری بپردازیم این سوال وجود دارد اصلاح ساختار  قراردادی در شهرداری ساری مهمتر است یا ناحیه بندی شهرداری؟

وی افزود اصلاح ساختار نیروی انسانی شهرداری مهمتر است یا کوی برزن دادن به شهرداری؟

قاسمی با طرح این سوال که ساخت نرم افزار جامع نظارت بر روند برون سپاری مهمتر است یا ایجاد نواحی مختلف شهری ادامه داد:ایجاد نرم افزار برای توزیع عادلانه منابع  مالی در بین پیمانکاران شهرداری مهمتر است یا ایجاد نواحی؟

وی نرم افزار جامع وگذاری اعتبارات عادلانه بر مناطق شهری را مهمتر از ایجاد نواحی در شهرداری مناطق دانست و گفت: افزایش اختیارات شهرداری مناطق شهرداری نیز مهمتر از ایجاد نواحی است.

قاسمی ساخت نرم افزار روند پروژه ها را امری الزامی دانست و افزود:اگر بعد نظارتی ما در شهرداری های مناطق افزایش پیدا کند نیاز به ایجاد شهرداری نواحی نداریم .

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: به نظرم این نواحی ایجاد تبعید گاه برای کارکنان شهرداری است که شاید باما هماهنگ نبوده و در تیم ما نباشند.

وی پیگیری مصوبه ها ،پروژه ها و فعالیت های شهرداری را از دیگر وظایف نظارت شورای شهر عنوان کرد و افزود: به نظرم مسیر را به اشتباه طی می کنیم.

قاسمی در ادامه از ساخت نرم افزار در روند "برون سپاری" هفته ی آتی در کمسیون طرح و برنامه شهرداری خبر داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز