خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری خبر داد:

افزایش کرایه تاکسی درون شهری در سالجاری

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۰۱۳

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری از تصویب افزایش 12 تا 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی درون شهری برای سال جاری خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری،علی اکبر زلیکانی عصر امروز در بیست و سومین جلسه شورای شهر ساری با با اشاره به تصویب افزایش کرایه تاکسی 12 تا 15 درصد با رای اعضای شورای شهر ساری اظهار داشت: پس از این مرحله، مصوبه مربوط به کمیته انطباق ابلاغ فرمانداری و اجرایی می شود.

وی افزایش نرخ پارکینگ از 1000 به 1500 تومان و نرخ پارکبانان از 500 به 1000 از جمله موارد مطروحه این جلسه عنوان کرد و گفت:در صورت تایید فرمانداری این پیشنهاد نیز در سطح شهر ساری اجرایی می شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به فعالیت سازمان حمل و نقل ترافیک ساری گفت: مقرر بود تا تلاش حمل و نقل و ترافیک در حوزه مدیریت نرم افزاری افزایش پیدا کند اما تلاشی در خصوص عملیاتی شدن این طرح دیده نمی شود. و عملا هیچ دوربینی در شبکه معابر اضافه نشده است.

زلیکانی با بیان اینکه تلاش سازمان حمل و نقل و ترافیک در حوزه ی مدیریت نرم افزاری ترافیک بیشتر شود ،افزود: جریمه ی 42 درصدی درون شهری که به شهرداری داده می شود بهتر است در جهت تشویق در روند مدیریت ترافیک و رونق در این حوزه به سازمان حمل و نقل و ترافیک داده شود.

وی درباره افزایش نرخ پارکینگ و پارکبانان گفت: معابری درون شهری که به پارکینگ تعبیه شده است بهتر است خوردو ها در این محل پارک کنند تا پارک در شبکه معابر کاهش یابد .

نائب رئیس شورای شهر ساری ادامه داد:چنانچه خیابانی از پارکینگ برخوردار باشد و رانندگان در معابر پارک کنند نیاز به افزایش نرخ پارکبان است اما در صورت عدم پارکینگ افزایش پارکبان ضرورتی ندارد.

زلیکانی سازمان فاوا تکلیف شده بود تا دوربین های معابر به فیبر نوری تعبیه شود اما این اقدام نیز همچنان ابتر مانده است.

وی به عملیات اجرایی فاز دوم پارک ملل اشاره و از تلاش و همکاری استاندار مازندران و تقوی فرد رئیس دادگستری این استان در جهت حمایت از روند اجرای پروژه عمرانی شهرداری در مرکز مازندران تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز