خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای اسلامی شهرساری عنوان کرد؛

آمادگی ساری برای آمایش سرزمینی و توزیع نقش ها در فرآیند توسعه

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۴۱۶

نائب رئیس شورای اسلامی شهرساری بر ضرورت آمایش سرزمینی و توزیع نقش ها در فرآیند توسعه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،نائب رئیس شورای اسلامی شهرساری با تاکید بر ضرورت آمایش سرزمینی و توزیع نقش ها در فرآیند توسعه گفت:شورا و شهرداری راغب است در این نقش آفرینی پیش قدم شده ومرکز مازندران پایلوت این طرح پیشنهادی قرار گیرد.
علی اکبر زلیکانی در بیست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر ساری ضمن تبریک ماه شعبان با تاکید بر اینکه شهردار و معاونین مدیریت شهری به قول‌هایی که می دهند عمل کنند، ازافتتاح بوستان ولایت در نیمه شعبان امسال خبرداد.
وی با بیان اینکه تذکراتی که هفته ی قبل در صحن شورا به مدیریت شهری در اجرای برخی از برنامه های شهر داده شد در دستور کار شهردار ساری قرار گرفت از آغاز فاز دوم پارک ملل با همکاری و تلاش شهرداری ساری خبر داد.
نائب رئیس شورای اسلامی شهرساری ضمن تقدیر از عملکرد شهردار ساری تفویض اختیار او را به برخی از معاونین و مسئولان واحدها مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برخی اشکالات نیز در بدنه ی شهرداری وجود داشت که پیش از این بارها از سوی من در جلسه مطرح شد و امروز شاهد آن بودیم که با همکاری و تعامل مدیریت شهری این اشکالات و ساختار نادرست مرتفع شده است.
وی با اعلام اینکه «طرح یکپارچه سازی» در دستور کار شهرداری ساری قرار گرفته است و برون سپاری برخی از اختیارات نیزاز اقدامات او در شهرداری بوده است.
وی در بخشی دیگر از سخنانش به بازدید یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندرود درمجلس شورای اسلامی از مکان تالار مرکزی ساری اشاره کرد و ادامه داد: این زمین در دوره اول دولت پیش در مرکز مازندران کلنگ خورده بود که اما تاکنون اتفاقی در جهت بهره برداری آن نیفتاد که دکتر یوسف نژاد در نشست با وزیر فرهنگ و ارشاد پیگیر این تالار فرهنگی شد که نتیجه مذاکرات نیز اعلام خواهد شد.
زلیکانی با اعلام این خبر ادامه داد: میراث فرهنگی نیز برای انجام نشدن این پروژه فرهنگی پاسخی نداد به نظر می رسد که این اداره کل بایستی محور اشتغال باشد اما اینطور نیست ، امیدواریم این اداره کل نیز از خواب زمستای بیدار شود ودر جهت انجام بخشی از این نهاد فرهنگی اقدام کند.
وی با اشاره به توانمندی های مدیریت شهری ابراز تاسف کردکه مدیریت شهری در تصمیم گیری ها نقش ندارند و برخی از تصمیم گیری ها نیز وجود خارجی ندارند این در حالی است که ما اعتقاد داریم اگر بنا باشد مشکلات اقتصادی جامعه ما مرتفع شود شهرداری و مدیریت شهری بواسطه پشتوانه مردمی و منابعی که در این نهاد مردمی وجود دارد می تواند در پیشبرد اهداف دولت نقش اثرگذاری داشته باشد.
زلیکانی افزود: معتقدیم که استاندار مازندران بواسطه اینکه انسان دانایی است برای تعالی استان و مرکز مازندران تلاش می کند بنابراین ما بایستی ازاین پس شاهد نقش دهی و نقش پذیری بیشتری برای تحقق اهداف دولت در جهت رفع مشکلات مردم باشیم .
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری تعامل مدیریت ارشد استان و شورا و مدیریت شهری را در پیشبرد اهداف و ایجاد درآمد پایدار موثر دانست و ادامه داد: شورای اسلامی شهر ساری این آمادگی را دارد تا در تعاملی دوسویه با مدیریت استان ضمن ایفای نقش در مسیر تحقق اهداف دولت، از حمایتهای متقابل جهت رفع کاستی های حوزه اجرایی نهاد مدیریت شهری نیز بهره بگیرد.
وی گفت: شورای اسلامی شهر ساری ضمن تاکید بر ضرورت آمایش سرزمینی و توزیع نقش ها در فرآیند توسعه ، راغب است در این نقش آفرینی پیش قدم شده ومرکز مازندران پایلوت این طرح پیشنهادی قرار گیرد.بطور حتم نتایج مطلوبی را به همراه خواهد داشت و می تواند به دیگر شهرها نیز تسری دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز