خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران اعلام کرد؛

معرفی 662 پرونده اشتغال روستایی به بانکهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۲۶۲۷۳

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت:۶۶۲ پرونده اشتغال روستایی به بانکهای مازندران معرفی شد

به گزارش ایلنا از ساری ،مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران در جلسه ستاد اشتغال استان گفت: 22 جلسه کمیته فنی برای برسی طرح‌های شهرستان تشکیل شد و توزیع شهرستانی اعتبارات تخصیصی به تفکیک بانک‌های عامل و ابلاغ آن به کمیته فنی شهرستان، آسیب شناسی اعتبارات  اشتغال روستایی انجام شد.

کامران اصغری افزود:تاکنون ۸۹۵ پرونده با مجموع ۱۰۰ میلیارد و ۹۵ میلیون تومان با اشتغال سه هزار و ۹۳ نفر در کمیته فنی استان مصوب شد که ۶۶۲ پرونده با اشتغال هزار و ۶۸۰ نفر به بانک‌های استان معرفی شدند.

مدیرکل تعاون مازندران ادامه داد: درزمینهٔ اعتبارات اشتغال روستایی نیز برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و بیش از ۸۲ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات اشتغال در بخش کشاورزی پرداخت‌شده است.

اصغری با بیان اینکه اشتغال روستایی و فراگیر با همکاری و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها صورت می‌گیرد که باید در این زمینه با وحدت رویه گام برداریم خاطر نشان کرد:طبق تعهدات تاکنون 662 طرح به بانک معرفی شدند که باید این میزان افزایش یابد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز