خبرگزاری کار ایران

فرمانده یگان حفاظت آبزیان مازندران خبرداد:

کشف ۲ هزار و ۳۸۱ قطعه ماهی خاویاری در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۵۰۷

فرمانده یگان حفاظت آبزیان مازندران از کشف ۲ هزار و ۳۸۱ قطعه ماهی خاویاری در استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ، سرهنگ عباس پورعلی فرمانده یگان حفاظت آبزیان مازندران گفت: ۲ هزار و ۳۸۱ قطعه ماهی خاویاری نارس از صیادان غیرمجاز در استان کشف شد.

وی افزود: در سال جاری در راستای امنیت برای بهره برداران شیلاتی در دریا طرح مبارزه با صیادان غیرمجاز، قاچاق ماهیان خاویاری و محصولات شیلاتی و دریایی و کنترل مبادی ورودی و خروجی استان اجرا می شود .

فرمانده یگان حفاظت آبزیان مازندران از دستگیری ۲۴۱ صیاد غیرمجاز پارسال در استان خبرداد و افزود: از این صیادان ۸۰۰ گرم خاویار و ۳۹۰ کیلوگرم ماهی خاویاری و  ۱۴۴ فروند شناور‌های صیادی غیرمجاز کشف شد.

پورعلی گفت: متخلفان پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده یگان حفاظت آبزیان مازندران نقش یگان حفاظت را در حفظ امنیت صید و صیادی و سرمایه گذاری‌های شیلاتی  بسیارمهم و سازنده دانست و افزود: یگان حفاظت منابع باید با تعاملات بیشتر با نهاد‌های مختلف قضایی و امنیتی ، دریابانی و نیروی انتظامی عملیات خود در مبارزه با صید‌های غیرمجاز را درسال جاری توسعه دهد.

وی گفت: حفظ و حراست از ذخایر آبزیان دریا یکی از ۵ مأموریت اصلی شیلات و نیرو‌های یگان حفاظت منابع آبزیان استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز