خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران:

نخستین مرکز جامع توانبخشی هلال احمر قائمشهر راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۱۰۱

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از راه اندازی نخستین مرکز جامع توانبخشی هلال احمر قائمشهر در هفته هلال احمر سالجاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، مجتبی اکبری صبح امروز در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته هلال احمر با شعار " همه جا برای همه" برگزار شد،اظهار داشت:15 تا 21 اردیبهشت هفته هلال احمر نامگذاری شده که 18 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ است.

وی افزود: پایگاه امداد نجات کوهستانی در منطقه لیماکده شهرستان رامسر با اعتبار 350 میلیون تومان و پایگاه پلور در محور هراز با اعتبار یک نیلیارد و 400 میلیون تومان ،پایگاه مرکز کنترل عملیات در فرح آباد با اعتبار 3 میلیارد تومان و پایگاه مرحوم بیژن دفتری با اعتبار 300 میلیون تومان در هفته هلال احمر به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: برگزاری کاروان سلامت و امدادهای جهادی به منطقه محروم تنکابن ،دیدار با خانواده ی های شهدا و شهدای امدادگر،مانورهای مختلف زلزله،برپایی نمایشگاه عکس و توانمندی های هلال احمر را از جمله برنامه ها به مناسبت هفته هلال احمر است.

وی افزود: قرعه کشی داوطلبین هلال احمر برای اعزام به کربلا،تکمیل نرم افزار sos،فراخوان جذب نیروی داوطلب از دیگر برنامه ها در گرامیداشت هفته هلال احمر در استان مازندران است.

اکبری با اعلام این خبر که 73 نفر از داوطلبان و امدادگران هلال احمر استان به کربلای معلی اعزام می شوند، گفت: 4 هزار نفر در نوروز امسال با جمعیت هلال احمر مازندران در قالب داوطلبان امدادگر همکاری داشته که یک چهارم اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر کشور بوده است.

وی ادامه داد: روز دوشنبه سومین روز هفته هلال احمر نخستین مرکز جامع توانبخشی هلال در شهرستان قائمشهر بصورت ویدئو کنفرانس با حضور لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با 100 میلیون تومان اعتبار افتتاح می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: 131 دهستان مبتنی بر جمعیت متاثر از حادثه در دستور کار جمعیت هلال احمر استان قرار گرفت که از این میزان 120 خانه تاکنون راه اندازی شد که 48 خانه نیز تجهیز کامل شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز