خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد:

یکصد سفره مهربانی توسط داوطلبان و خیرین هلال احمر اصفهان برپا شد‏

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۵۰

از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون یکصد سفره مهربانی، توسط داوطلبان و خیرین این جمعیت برپا شده است‏.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: داوطلبان و خیرین جمعیت هلال احمر ا صفهان در ماه مبارک رمضان با تاسی از سیره امیر المومنین علی(ع) در دستگیری از مستمندان و هم سفره شدن با نیازمندان اقدام به برپایی ضیافت افطاری با عنوان سفره‌های مهربانی در ۲۶ شعبه این جمعیت کردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان؛ محسن مومنی با بیان اینکه این فعالیت خداپسندانه با همکاری اعضا و داوطلبان و استفاده از توانمندیهای خیرین و نیکوکاران انجام شده است، اظهارداشت: هدف اصلی این برنامه ترویج ارزش‌های انسان دوستانه با تاسی از امیر المومنین علی ابن ابیطالب(ع) در شیوه خدمت رسانی و کمک به ایتام و ایجاد زمینه مشارکت خیرین و نیکوکاران در اجرای برنامه‌های عام المنفعه و خیریه است.

وی ادامه داد: تعداد سفره‌های بر پاشده از اول ماه مبارک رمضان تاکنون یکصد سفره و شمار بهره وران یازده هزار و ۳۵۰ نفر است و ۳۵۰ بسته فرهنگی نیز بین روزه داران توزیع شد.

مومنی با اشاره به اهدای ۲۰ هزار کیلو گرم برنج مرغوب توسط یکی از خیرین داوطلب جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: این برنج‌ها در نقاط مختلف استان بین خانواده‌های نیازمند و مناطق محروم توزیع شد.

وی برپایی چادرهای سلامت و ویزیت ۸۹۰ نفر توسط پزشکان داوطلب، اهدای خون و فراخوان عضویت را از دیگر فعالیتهای انجام شده در ماه مبارک رمضان توسط اعضا و داوطلبان این جمعیت عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز