خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی:

دستگاه‌های اجرایی ،امنیت شغلی، درمانی وتکریم کارگران را سرلوحه کار خود قرار دهند

کد خبر : ۶۱۷۷۱۲

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین امنیت شغلی و امنیت سرمایه گذار برای تحقق حمایت از تولیدات داخلی ضرورت دارد.

علی اصغر یوسف نژاد بعدازظهر امروز درهمایش تقدیر از پاکبانان شهرداری های استان با تبریک ایام شعبانیه وهفته کارگر به نقش بی بدیل کارگران  در توسعه و پیشرفت اقصاد کشوراشاره کرد و اظهار داشت: تکریم تلاشگران عرصه کار و تولید در هفته کارگر ضروری است و مدیران باید این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.  

وی با بیان اینکه همه‌ی ایام مربوط به روز کارگر و کارگران است نقش کارگران را در تحقق شعار مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی موثر دانست.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های اجرایی ،امنیت شغلی، درمانی وتکریم کارگران را سرلوحه کار خود قرار دهند چرا که این دو در کنار هم می‌توانند کارایی لازم را در جامعه ایفا کنند.

وی افزود: متاسفانه در برخی مواقع بسیاری از مسائل بزرگ دغدغه ‌ی ما می شود اما از کنار مسائل کوچک همچون امورات کارگری به راحتی عبور می کنیم این درحالی است که مشکلات فراروی کارگران باید مورد توجه نمایندگان، مجلس و دستگاه های اداری قرار گیرد.چرا که شکوفایی و توسعه اقتصاد کشور مرهون تلاش های همین کارگران زحمتکش است.

 یوسف نژاد با اشاره به اتحاد و همدلی بین مسئولین دستگاه های اجرایی و جامعه کارگری اشاره کرد و ادامه داد: سازمان تامین اجتماعی و اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و دیگر دستگاه‌هایی اجرایی و رسانه  در ایجاد این اتحاد و همبستگی سهیم هستند و این اتحاد می تواند ما را به آینده ای روشن امیدوار کند.

وی ادامه داد:حفظ وضع موجود در جامعه کارگری از مهمترین کارهایی است که بایستی در نظر گرفته شود تا کارگران دچار ریزش  نشده و بتوانند با همین اندک درآمد به فعالیت خود ادامه دهند.

یوسف نژاد  با بیان اینکه ما به جای اینکه در ایجاد شغل جدید نقش اثر گذاری داشته باشیم گاهی همان شغل را دچار خطر می کنیم ، ادامه داد:اکنون در حال حاضر برخی از کارخانه های مازندران در شرایط سخت و دستمزد کم به فعالیت خود ادامه می دهند .

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین امنیت شغلی و امنیت سرمایه گذار برای تحقق حمایت از تولیدات داخلی  ضرورت دارد. دولت و مسئولین موظفند زمینه های لازم را برای ایجاد امنیت شغلی کارگران و کارفرمایان ایجاد کنند.

یوسف نژاد با بیان اینکه با شناختی که از محیطهای کارگری وجود دارد کارگران ما افرادی متعهد، کوشا و فعال هستند،افزود: اگر در اقتصاد کشور به دنبال افزایش تولید هستیم باید حداقل رفاه و آسایش را برای جامعه کارگری فراهم کنیم تا تولید باکیفیت داشته باشیم.

یوسف‌نژاد به تلاش کارگران شهرداری ساری در ایجاد نظم و توسعه شهری اشاره کرد و افزود: شهرداری ساری بین نهادهای اداری از نهادهای برتردر سطح استان و ملی است که این برتری نیز مرهون تلاش های شبانه روزی همین کارگران تلاشگر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز