خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان؛

جریان اقتصادی مازندران رو به رشد است

asdasd
کد خبر : ۶۱۴۱۱۳

استاندار مازندران گفت:جریان اقتصادی مازندران رو به رشد است.

به گزارش  ایلنا و به نقل از روابط عمومی استانداری،  استاندار مازندران در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، با اشاره به این که اقتدار ما مرهون جان فشانی شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است، گفت: امروز؛ کشورهای بسیاری هستند که یک قدرت و ظرفیت اقتصادی به حساب می آیند، لیکن تحت سلطه قرار دارند.

استاندار گفت: در سایه ولایت مداری، یکپارچگی، وحدت، ایمان و وحدت کلمه و کلمه اللهی که امام راحل ما را با آن متحد ساخت به یک قدرت تبدیل شدیم و از هیچ قدرتی تبعیت نمی کنیم، رای ما رای خودمان است و روی پای خود ایستاده ایم و تبعیت از سفارتخانه ها نمی کنیم. کشورهای بزرگ، سفارتخانه ها در آن تاثیرگذارند.

اسلامی، افزود: حاکمیت الهی جمهوری اسلامی و جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی به اعتبار از خود گذشتگی شهدای ما به این مرحله رسیده است. این امنیت، قدرت و آسایش در این مقطع پر تلاطم حاصل خون شهدای والامقام ماست.

استاندار با اشاره به این که قدرت، محورهای مختلف سیاسی، اقتصادی و نظامی دارد، افزود: حاصل این ها قدرت دیپلماسی و پیشبرد اهداف ملی در صحنه جهانی است. حضور حداکثری مردم در صحنه بالاترین قدرت برای حاکمیت است. به لحاظ نظامی، قابلیت ایثار و شهادت، جلوه های قدرت هستند.

وی با اشاره این که مازندران در دفاع مقدس، سرآمد حضور در صحنه بوده و در انتخابات جزو استان های بی نظیر با نرخ مشارکت بالای 92 درصد بوده است، گفت: این افتخاری برای دیار علویان است که مردم به سرنوشت خود حساسند.

استاندار با بیان این که علیرغم کارشکنی و تخریب دشمنان در حوزه های اقتصادی، سال 96 را باید سال موفقی ارزیابی کنیم، افزود: شاخص های استان مازندران به شهادت مرکز آمار ایران رو به رشد است و شاهد رشد اشتغال و رشد اقتصادی و کاهش بیکاری بوده ایم و شرکت های موثر مازندران در سال 96 نسبت به سال 95 رشد تولید داشتند.

اسلامی با بیان این که میزان صید و صیادی استان در سال 96 در قیاس با سال 95، حدود 60 درصد افزایش را نشان می دهد، خاطر نشان ساخت: جریان اقتصادی مازندران رو به رشد است.

وی گفت: در تلاشیم تا با توسعه مشاغل نوین، جریان اشتغال دانش آموختگان استان تقویت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز