خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اعلام کرد:

انعقاد 141 قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۸۹۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از انعقاد 141 قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: شهرک‌های صنعتی علاوه بر تأمین امکانات زیربنایی و زیرساختی مناسب، توجیه‌پذیر و اقتصادی، این زمینه را فراهم می‌سازند تا ضمن حفظ مسائل زیست محیطی و استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در کنار یکدیگر، زمینه ایجاد همکاری را ایجاد و موجب هم افزایی واحدهای صنعتی شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به مزیت‌های استقرار واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی، افزود: عدم نیاز به کسب مجوز جداگانه از ادارات و سازمان‌ها، کاهش هزینه‌های سرمایه‌ای به دلیل استفاده از خدمات مشترک و تهیه زمین مناسب، از مهم‌ترین مزیت‌های سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

موسوی تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و در راستای جذب سرمایه‌گذار و همچنین افزایش تولید، ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، این شرکت موفق به جذب 141 متقاضی سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان شده است.

وی خاطرنشان کرد: با انعقاد 141 قرارداد با سرمایه‌گذاران 63 هکتار زمین برای راه اندازی واحدهای تولیدی، به سرمایه‌گذاران واگذار شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز