خبرگزاری کار ایران

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خبرداد:

میزبانی مازندران از16 میلیون مسافرنوروزی

asdasd
کد خبر : ۶۰۹۰۵۷

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از اقامت 16 میلیون و 101 هزار و 612 نفر شبانه روز از بیست و هفتم اسفند تا پانزدهم فروردین 97 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،بهروز کشاورز در ستاد خدمات سفر مازندران با اعلام این خبر گفت: در مجموع در این مدت 6 هزار و 329 بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی درمانی و مراکز حمل و نقل صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این مدت 159مورد تشویق تأسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی صورت گرفته است، از ثبت 134مورد تذکر کتبی نیز خبر داد که بیشترین آن مربوط به دوم فروردین با 15 مورد بوده است.

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به برگزاری 102 کنسرت موسیقی و جنگ شادی اشاره کرد و گفت:بیشترین اجرا مربوط به روز هشتم فروردین بوده است.

کشاورز تعداد نمایشگا‌های فرهنگی هنری و صنایع دستی نوروزی را 673 نمایشگاه در این مدت اعلام کرد.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران اعلام کرد که 903هزار و 536 زائر از اماکن مذهبی و متبرکه بازدید کردند، گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز گذشته 532 ماموریت توسط هلال احمر انجام شده است.

وی افزود: در همین مدت 174 مصدوم توسط تیم امداد و نجات هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شد.

کشاورز تعداد مصدومین سرپایی حوادث جاده ای را 55 نفر اعلام کرد و گفت: از ابتدای طرح نوروزی تا پایان روز پانزدهم فرودین 623 هزار و 769 بروشوربین مسافران نوروزی توزیع شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز