خبرگزاری کار ایران

ایزدیار تاکید کرد:

ضرورت افزایش جذابیت‌های بومی با بهره‌گیری از پتانسیل‌های طبیعی در گیلان

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۱۷۴

نماینده سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری، افزایش ورود گردشگران به مقاصد روستایی را مستلزم بهبود خدمات متمرکز در روستا دانست و بر ضرورت افزایش جذابیت های بومی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از فومن، هیات بازرسان طرح ضربتی تولید و اشتغال سازمان مرکزی لحظاتی ضمن بازدید میدانی از قلعه رودخان و بررسی شرایط فیزیکی و طبیعی این منطقه با اعضای شورای اسلامی روستاهای اطراف این بنای تاریخی دیدار و گفتگو کردند.

 ایزدیار نماینده سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری در این دیدار با اشاره به طبیعت و فرهنگ غنی گیلان؛ توسعه گردشگری را امری لازم برای استان قلمداد کرد و گفت: بهره گیری از توان و پتانسیل های طبیعی برای ترویج صنعت گردشگری یک روند مثبت در سال‌های اخیر است.

وی،توسعه بومگردی را موجب رونق اقتصادی و خودکفایی روستاییان خواند و اذعان داشت: با تلفیق داشته های فرهنگی ، هنرهای بومی محلی و مواهب طبیعی می توان هم افزایی مطلوبی را شاهد بود.

ایزدیار ترویج طرح بومگردی را عامل کیفی‌سازی سفرخواند که این مهم باید با حفظ چرخه اکولوژیکی و استانداردهای موجود صورت گیرد.

این مسئول افزایش ورود گردشگران به مقاصد روستایی را مستلزم بهبود خدمات متمرکز در روستا دانست و بر ضرورت افزایش جذابیت های بومی تاکید کرد.

در ادامه این نشست اعضای شورای اسلامی ،دهیار و برخی بومیان به بیان پیشنهادات و نظرات خود پیرامون توسعه طرح های گردشگری و صنایع دستی در منطقه و ترویج طرح های بومگردی پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز