خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری و شهرداری های استانداری مازندران مطرح کرد:

برپایی بیش از 81 هزار تخته چادر مسافرتی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۷۴۹

مدیرکل دفتر امور شهری و شهرداری‌های استانداری مازندران گفت: 81هزار و 950 تخته چادر در پارک‌ها، حاشیه بلوارها و خیابان‌های مازندران از بیست و هفتم اسفند 96 تا چهاردهم فروردین 97برپا شده است.

به گزارش ایلنا از ساری،سید محمد محمدی تاکامی در ستاد خدمات سفر مازندران میزان مصرف بنزین معمولی و سوپر در بازه زمانی بیست و هفتم اسفند 96 تا چهاردهم فروردین 97 را 106 هزار و 524 لیتر اعلام کرد و گفت: در این مدت 15هزار و 50لیتر نفت گاز و 11 هزار و 296 مترمکعب CNG مصرف شده است.

وی تعداد خودروهای وارد شده به پارک‌های جنگلی را 330 هزار و 196 دستگاه اعلام کرد و افزود: در این مدت 81 هزار و 950تخته چادر در پارک‌ها، حاشیه بلوارها و خیابان‌های مازندران برپا شده است.

محمدی تاکامی با اشاره به یک‌هزار و 386 مورد رفع عیب اعلامی شبکه آب، از رفع سه هزار و 488 مورد عیب اعلامی شبکه برق، رفع 13عیب اعلامی شبکه گاز و رفع 749مورد عیب اعلامی شبکه مخابرات خبر داد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شهرداری‌های استانداری مازندران تعداد بروشورهای توزیع شده بین مسافران را 338 هزار و 431 نسخه اعلام کرد و گفت: بازرسان شهرداری‌ها 20هزار و 434 مورد بازدید از سطح شهرهای استان انجام داده‌اند.

محمدی تاکامی تعداد بازدید از مراکز اقامتی موقت شهرداری‌ها را 11 هزار و 2مورد اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز