خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر امور شهری و شهرداری‌های استانداری مازندران اعلام کرد :

برپایی بیش از ۶۵ هزار تخته چادر مسافرتی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۹۰۱

مدیرکل دفتر امور شهری و شهرداری‌های استانداری مازندران گفت: ۶۵ هزار و ۳۲۰ تخته چادر در پارک‌ها، حاشیه بلوارها و خیابان‌های مازندران از بیست و هفتم اسفند ۹۶ تا یازدهم فروردین ۹۷ برپا شده است.

به گزارش ایلنا از ساری،سید محمد محمدی تاکامی در ستاد خدمات سفر مازندران میزان مصرف بنزین معمولی و سودر در بازه زمانی بیست و هفتم اسفند ۹۶ تا یازدهم فروردین ۹۷ را ۹۱ هزار و ۲۹۰ لیتر اعلام کرد و گفت: در این مدت ۱۲ هزار و ۲۸۷ لیتر نفت گاز و ۹ هزار و ۴۷۵ مترمکعب CNG مصرف شده است.

وی تعداد خودروهای وارد شده به پارک‌های جنگلی را ۲۴۲ هزار و ۹۷۸ دستگاه اعلام کرد و افزود: در این مدت ۶۵ هزار و ۳۲۰ تخته چادر در پارک‌ها، حاشیه بلوارها و خیابان‌های مازندران برپا شده است.

محمدی تاکامی با اشاره به یک‌هزار و ۲۲۱ مورد رفع عیب اعلامی شبکه آب، از رفع سه هزار و ۴۰ مورد عیب اعلامی شبکه برق، رفع ۱۳ عیب اعلامی شبکه گاز و رفع ۷۳۵ مورد عیب اعلامی شبکه مخابرات خبر داد.

مدیرکل دفتر امور شهری و شهرداری‌های استانداری مازندران تعداد بروشورهای توزیع شده بین مسافران را ۲۸۸ هزار و ۳۹ نسخه اعلام کرد و گفت: بازرسان شهرداری‌ها ۱۷ هزار و ۵۷۸ مورد بازدید از سطح شهرهای استان انجام داده‌اند.

محمدی تاکامی تعداد بازدید از مراکز اقامتی موقت شهرداری‌ها را ۹ هزار و ۳۷۰ مورد اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز