خبرگزاری کار ایران

مدیر منطقه تهران خطوط لوله و مخابرات نفت:

انتقال حدود 26 میلیارد لیتر انواع فرآورده از مسیر خطوط لوله تهران / تمامی خطوط ایمن هستند

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۵۵۷

مدیر منطقه تهران خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: طی چند سال اخیر حدود 500 کیلومتر خط لوله را در محدوده شهر تهران تعویض و حدود 1000 کیلومتر از خطوط نیز پیگرانی هوشمند شده اند و با توجه به اهمیت ایمنی خطوط و مناطق پیرامونی و همچنین تعهدی که برای سوخت رسانی به موقع داریم پیگرانی هوشمند را انجام می دهیم.

حسن باقریان مدیر منطقه تهران خطوط لوله و مخابرات نفت در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایلنا اظهار داشت: منطقه تهران یکی از بزرگترین پایانه های نفتی کشور است که کار انتقال نفت خام به پالایشگاه تهران و تبریز را انجام می دهد.

وی افزود: در یک سال گذشته حدود 85 میلیون بشکه فرآورده به پالایشگاه تهران و  38 تا 40 میلیون بشکه نیز به پالایشگاه تبریز تحویل دادیم.

باقریان تصریح کرد: فرآورده مورد نیاز استان تهران، البزر، قزوین، گیلان، زنجان، مازندران، سمنان، خراسان رضوی و شمالی توسط منطقه تهران تامین می شود.

وی خاطرنشان کرد: ما حدود 2 هزار کیلومتر خط لوله داریم که  25 تا 26 میلیارد لیتر انواع فرآورده بنزین معولی، بنزین سوپر، نفت گاز یورو و نفت سفید توسط خطوط به انبار پخش تحویل می دهیم.

مدیر منطقه تهران خطوط لوله و مخابرات نفت بیان کرد: ما در حال حاضر با توجه به تعویض پوشش و پیگرانی هوشمند خط لوله فرسوده و آسیب دیده ای نداریم زیرا امکان بهره برداری از خطوط فرسوده نیست.

وی ادامه داد: طی چند سال اخیر حدود 500 کیلومتر خط لوله را در محدوده شهر تهران تعویض و حدود 1000 کیلومتر از خطوط نیز  پیگرانی هوشمند شده اند و با توجه به اهمیت ایمنی خطوط و مناطق پیرامونی و همچنین تعهدی که برای سوخت رسانی به موقع داریم  پیگرانی هوشمند را انجام می دهیم به طوری که خطوطی مثل کن، قوچک و فرودگاه مهرآباد که در سه چهار سال اخیر در مدار سرویس قرار گرفته اند، باز هم پیگرانی هوشمند داشته ایم که مطمئن باشیم خطوط در ایمنی کامل هستند و به همجواران اطمینان دهیم که خطری تهدید نمی کند.

بارقریان یادآور شد: ما از نظر ایمنی داخلی و نوسازی خطوط مطمئن هستیم و با توجه به اهمیت خط تهران و خوردگی خاک و به لحاظ حفظ امنیت پایتخت پیگرانی در بازه زمانی کوتاه تری ناجام می شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تمامی ایستگاه های آنالوگ دیجیتال شده اند و در انتقال دیتا، و صوت و تصویر مشکلی وجود ندارد و با توجه به زیر ساخت ها بحث سیستم اسکادا و کنترل مرکزی و سیستم GIS نیز به مرور تا سال آتی انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز