خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد:

خدمات امدادی سرپایی هلال احمرمازندران به یکهزار گردشگرنوروزی

کد خبر : ۶۰۷۵۸۳

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از ارائه خدمات امدادی سرپایی به یکهزار گردشگر نوروزی خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری،مجتبی اکبری گفت: از آغاز طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان در 25 اسفند 96 تا روز نهم فروردین 97، نجاتگران و امدادگران این جمعیت موفق شدند ضمن انجام 349عملیات امدادی در نقاط مختلف استان، خدمات موردنیاز را به بیش از دوهزار آسیب دیده ارائه نمایند.

وی گفت: ارائه خدمات امدادی سرپایی به هزار و 55نفر،انتقال 177مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به 46نفر از جمله این خدمات بوده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در این عملیات ها هزار و 841 نفر نجاتگر و امدادگر در قالب 483 تیم مجهز امدادی با بکارگیری 207دستگاه خودرو اعم از آمبولانس و خودروهای نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

وی همچنین از خدمت‌رسانی جوانان این جمعیت به بیش از 430 هزار نفر در قالب طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی خبر داد و گفت: از 28 اسفند 96 تا روز نهم فروردین 97، بیش از 430 هزار گردشگر نوروزی با مراجعه به پست‌های ایمنی و سلامت این جمعیت خدمات لازم را دریافت کردند.

وی افزود: تا کنون 10 هزار نفر با مراجعه به ایستگاههای سلامت، هفت هزار نفر با مراجعه به خیمه‌های نماز، 10 هزار نفر با مراجعه به فضای دوستدار کودک و بیش از پنج هزار نفر نیز در قالب طرح سحاب از خدمات هلال احمر استان برخوردار شدند.

اکبری همچنین گفت: تا کنون بیش از 368هزار بسته اطلاع رسانی و آموزشی نیز در میان مسافرین و گردشگران توزیع گردید.

وی افزود: سرنشینان بیش از 107هزار خودرو نیز با مراجعه به پست های ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی از خدمات موردنیاز برخوردارشدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد: تاکنون بیش از هزار و 600 نفر از جوانان آموزش دیده و عضو هلال احمر در این طرح مشارکت داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز