خبرگزاری کار ایران

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خبر داد:

ثبت اقامت در شب بیش از 4 میلیون مسافر نوروزی در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۶۵۷۶

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران،گفت: 4میلیون و 109 هزارو 654 نفرگردشگر و مسافر در مازندران اقامت کردند.

به گزارش ایلنا، بهروز کشاورز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: این تعداد مسافر و گردشگر از ابتدای طرح نوروزی تا سوم فروردین مازندران را مقصد سفر خود انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروز تاکنون ، 2هزار و 120 بازدید از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر، صنوف عرضه مواد غذایی،مراکزبهداشتی درمانی و حمل و نقل صورت گرفته است،ادامه داد: 54 مورد تشویق ازتاسیسات گردشگری، اقامتی،پذیرایی،دفاتر مسافرتی و صنوف عرضه مواد غذایی انجام شد.

سرپرست میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: 54 مورد تذکرواخطار کتبی به تاسیسات گردشگری، اقامتی،پذیرایی،دفاتر مسافرتی و صنوف عرضه مواد غذایی داده شد.

وی افزود: در همین مدت 252 هزار و 629 گردشگر و مسافر نوروزی از اماکن مذهبی و متبرکه مازندران بازدید کردند.

کشاورز شمار بازدید از نظارت انجام شده از کلیه صنوف توسط کمیته نطارت و تنطیم بازار را سه هزار و 76 نفر اعلام کرد و گفت: 716 تن پرتقال و سیب در استان توزیع شد.

وی ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی تا سوم فروردین 25 تن گوشت قرمز و 45 تن گوشت سفید در مازندران توزیع شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز