خبرگزاری کار ایران

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران:

ثبت بیش از 1میلیون نفر شب اقامت نوروزی در روستاهای مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۸۲۰

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران، گفت: بیش از1میلیون 226 هزار و 200 نفر شب اقامت از 25 اسفندماه تا دومین روز از نوروز 96 در مازندران ثبت شده است.

به گزارش ایلنا، دلاوربزرگ نیا بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر استان مازندران با بیان اینکه طی 8روز اخیر،تعداد مسافران مقیم 2 میلیون و 741 هزار و 904 نفر شب اقامت در استان بوده است اظهار داشت: طی این مدت یکهزار هزار و 988 بازدید از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، بهداشتی، درمانی و حمل و نقل انجام شده است.

وی افزود: 90مورد تشویق تاسیسات گردشگری، اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی به کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر استان ابلاغ شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران ادامه داد: از 25 اسفندماه 95 تا روز گذشته 84 مورد تذکر و اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و صنوف عرضه مواد غذایی داده شد.

وی  تعداد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را 4هزار و 507 مورد اعلام کرد و  افزود: 3 هزار و 706کیلوگرم مواد غذایی فاسد، کشف و معدوم شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران تصریح کرد: تعداد تصادفی پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس مازندران 723 نفر بوده است.

بزرگ نیا، با بیان اینکه تعداد تصادفات پذیرش شده در مراکز درمانی و اورژانس، 86 نفر تا کنون گزارش شده است گفت: تعداد ماموریت های تصادفی و غیر تصادفی اورژانس 115، 2 هزار و 544مورد بوده است.

وی تعداد بازدید کنندگان از موزه‌های استان را دوهزار و 910 نفر برشمرد و افزود: تعداد بازدید کنندگان از اماکن تاریخی فرهنگی استان  در 6روز اخیر دوهزار و 185 نفر بوده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران  با بیان اینکه تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس، 8هزار و 816 مورد بوده است گفت: تعداد گشت‌های کنترلی، نظارتی استان و شهرستان‌ها 266 مورد گزارش شده است.

بزرگ نیا تعداد عملیات انجام شده هلال احمر را 133مورد اشاره کرد و افزود: تعداد مراجعین سرپایی به پایگاه‌های هلال احمر 419 مورد و تعداد مصدومین امداد رسانی شده توسط هلال احمر را 474 مورد  از 25 اسفند تا دوم فروردین 96بوده است.

وی اظهار کرد: تعداد بازدید از تمامی صنوف،5هزار و 448 مورد بوده است که به کمیته ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران گزارش شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه تعداد گردشگران و بازدید کنندگان از روستاها 645 هزار و200 نفر بوده است گفت: تعداد گردشگران و بازدید کنندگان ساکن روستاها 1 میلیون و226 هزار و 200 نفرشب گزارش شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز