خبرگزاری کار ایران

از ۲۷ اسفند تا ۷ فروردین؛

6 هزار صنوف مختلف در استان مازندران بازرسی شد

asdasd
کد خبر : ۲۶۲۳۹۲

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، گفت: اقامت مسافران نوروزی در مازندران از ابتدای تعطیلات تاکنون به ۵میلیون و ۵۹۲ هزار و ۳۲۴ نفر شب رسیده است.

به گزارش ایلنا، دلاور بزرگ نیا، ظهر امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعداد بازدیدهای نظارتی انجام شده از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفا‌تر و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مراکز بهداشتی، درمانی و مراکز حمل و نقل را سه هزار و ۱۸۲ مورد است اظهار داشت: در بازرسی‌های نظارتی از واحدهای اقامتی و صنوف عرضه مواد غذایی از ۲۷ اسفند تا هفتم فروردین ۹۳ مورد تشویق و ۱۶۱ مورد تذکر و اخطار کتبی به ستاد اجرایی خدمات سفر استان گزارش شده است.

وی تعداد نظارت بر مراکز تهیه و توزیع اماکن عمومی را ۶ هزار و ۴۷۷ مورد برشمرد و افزود: از ۲۷ اسفند تا روز گذشته ۴ هزار و ۷۷۴ کیلوگرم مواد غذایی فاسد کشف و معدوم شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از ۱۸ مورد فوتی ناشی از تصادف و تروما در بیمارستان‌ها خبر و تصریح کرد: ۸۸۹ مورد تصادفی در مراکز درمانی و اورژانس مورد پذیرش قرار گرفته‌اند.

بزرگ نیا با بیان اینکه ۵میلیون و ۵۹۲ هزار و ۳۲۴ نفر شب در استان اقامت داشتند، تعداد ماموریت‌های تصادفی و غیرتصادفی اورژانس ۱۱۵ از ۲۷ اسفند تا هفتم فروردین سه هزار و ۴۰۷ مورد اعلام کرد.

وی همچنین از تعطیلی ۷ اماکن متخلف و ۵۴۰ مراسم برگزاری ایام فاطمیه خبر داد.

بزرگ نیا تعداد نمایشگاههای فرهنگی، هنری و صنایع دستی را ۱۳ مورد و فروشگاههای فرهنگی و صنایع دستی را ۳۳۶ مورد عنوان و اذعان داشت: ۸۶ هزار و ۴۷۴ نفر از موزه‌ها و ۱۹۸ هزار و ۴۸۲ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی مازندران بازدید کردند.

وی تعداد گشت‌های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس را ۲۴ هزار و ۴۲۴ مورد و گشت‌های کنترلی و نظارتی استان و شهرستان‌ها را ۳۰۵ مورد اعلام کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران تعداد عملیات انجام شده هلال احمر را ۲۸۱ عنوان و افزود: سه هزار و ۲۳۸ مراجعه سرپایی در پایگاههای هلال احمر و سه هزار و ۳۳۴ مجروح تصادفی توسط جمعیت هلال احمر امداد رسانی شدند.

بزرگ نیا مجموع سرویس جابجایی برون و درون استانی را ۲۱ هزار و ۵۰۲ مورد و مجموع مسافرین جابجا شده برون و درون استانی را ۲۲۵ هزار و ۷۳۱ نفر بیان کرد و گفت: میزان ورودی اتوبوس به استان از مبادی پنجگانه استان ۱۹ هزار و ۷۴۵ مورد و میزان خروجی شش هزار و ۷۰۹ مورد بوده است.

وی تعداد بازدیدهای نظارت انجام شده از کلیه صنوف را شش هزار و ۵۱۳ مورد بیان کرد.

بزرگ نیا تعداد گردشگران و بازدید کنندگان از روستا‌ها را ۷۸۰ هزار و ۱۳۴ نفر و تعداد گردشگران اقامت گزین روستا‌ها را ۹۹۲ هزار و ۴۱۰ نفر اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز