خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مجتمع دنیای آرزو ساری عنوان کرد:

ایجاد اشتغال تنها راه برون رفت از مشکلات است/ترابری دریایی فرصت مهم برای مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۵۳۹

مدیرعامل مجتمع دنیای آرزوساری گفت:بیکاری بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را به دنبال داشته که می شود با ایجاد اشتغال از این معضلات پیشگیری کنیم .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، مدیرعامل مجتمع دنیای آرزو ساری در نشست صمیمی با خبرنگاران به ضرورت حمایت از سرمایه گذاران اشاره کرد و گفت: بُعد اقتصادی باید در همه ابعاد زندگی لحاظ شود و با جذب و حمایت از سرمایه گذار می توان به توسعه اقتصادی کمک کرد.

فرهاد شاهسوارانی با اشاره به قابلیت ها و ظرفیت های استان مازندران افزود: در مازندرانی نگاه بخشی نگری مانع دستیابی به توسعه است ؛ باید با استفاده از همه امکانات و ظرفیت ها و نگاهِ یکسوی مازندرانی در مسیر توسعه گام برداشت.

وی با بیان اینکه سالانه با ورود گردشگری به مازندران سهم مازندران انبوهی از زباله است، گفت :باید زیرساخت های لازم برای گردشگری ایجاد شود تا بتوانیم به گردشگری بعنوان یک صنعت نگاه کنیم .

مدیرعامل مجتمع دنیای آرزو ساری بیکاری را بزرگترین درد جامعه عنوان کرد و افزود:بیکاری بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی را به دنبال داشته که می شود با  ایجاد اشتغال ماز این معضلات پیشگیری کنیم .

وی ادامه داد: دنیای آرزو فرصت اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرد و با پایان کار برای ۱۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد می شود.

مالک دنیای آرزو ‌حمایت و توجه بیشتر مدیران و دولت از سرمایه گذاران خواستار شد و گفت: ترابری دریایی فرصت مهم برای مازندران و منبع درآمدزایی و تحول است و باید با حل مسائل مازندران به توسعه استان کمک کرد.

شاهسوارانی اظهار کرد: نبود متولی و فاصله میان تولید و نیاز بازار اصلی ترین مانع در توسعه گردشگری است و امروز به تفکر نو و خلاق در این حوزه نیاز داریم.

مدیرعامل مجتمع تفریحی و تجاری دنیای آرزو ساری با گلایه از سازمان تامین اجتماعی  خاطر نشان کرد:مدت یکسال است که تامین اجتماعی لیست کارکنان مان را تحویل نمی گیرد و به بهانه اینکه شما پیمان کار هستید، از ارائه خدمات به کارگران مان ممانعت می کند.

وی هزینه سرمایه گذاری در فاز 1 دنیای آرزو را حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: ایجاد اشتغال تنها راه حل مشکلات کشور است که می تواند بسیاری از معضلات و مشکلات اجتماعی را برطرف کند.

شاهسوارانی در پایان گفت :در فاز 2 پروژه که زودی عملیات اجرایی آن آغاز می گردد، هایپرمارکت با مساحت 5 هزار متر مربع و پردیس سینمائی با 4سالن در ابعاد و متراژ متنوع کوچک و بزرگ، دپارتمان استور، آمفی تئاتر، مجموعه ورزشی، اسپا، رستوران، تالار پذیرایی و واحدهای تجاری با ظرفیت 8222 پارکینگ اختصاصی برای مشتریان مجتمع می باشد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز