خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران خبر داد :

کاهش 2 / 3 درصدی نرخ بیکاری مازندران در پائیز 96

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۸۲۵

دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران از کاهش 2 / 3 درصدی نرخ بیکاری مازندران در پائیز 96خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،با اعلام نرخ بیکاری از سوی مرکز آمار ایران نرخ بیکاری مازندران نسبت به پائیز 95 به مقدار 2 / 3 درصد کاهش یافته است.

احمد مظفری دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران با اعلام این خبر گفت:  در پائیز 95 نرخ بیکاری مازندران 2 / 13 درصد بوده است که این مقدار در پائیز 96 به 10 درصد رسیده است که بیانگر کاهش 2 / 3 درصدی نرخ بیکاری نسبت به مدت مشابه است .

مدیر کل روابط عمومی استاندار مازندران افزود : نرخ مشارکت اقتصادی مازندران نیز نسبت به پائیز گذشته 6 / 1 درصد ارتقاء یافته است .

وی تصریح نمود:  نرخ مشارکت اقتصادی در پائیز سال گذشته 7 / 39 درصد بوده است که این مقدار در پاییز امسال به 3 / 41 درصد رسیده است .

مظفری در ادامه تاکید کرد : میانگین نرخ بیکاری کشور در پاییز امسال 9 /11 و میانیگن نرخ مشارکت اقتصادی 1 / 40 اعلام شده که بر این اساس با اقدامات صورت گرفته استان مازندران هم در زمینه بیکاری شاهد کاهش 2 / 3 درصدی و در زمینه نرخ مشارکت اقتصادی شاهد رشد 6 / 1 درصدی بوده است .

وی ابراز امیدواری نمود با توجه به سیاستهای راهبردی دولت تدبیر و امید برای توسعه اشتغال روستایی و تقویت مشاغل خرد و خانگی و ارائه بسته رونق تولید مطمئنا وضعیت اشتغال و نرخ رشد اقتصادی در مازندران وضعیت بهتری خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز