خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد خبر داد :

افتتاح 23 پروژه همزمان با دهه فجر در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۵۹۰۱۵۹

فرماندار محمودآباد از افتتاح 23 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 327 میلیارد و 43 میلیون ریال در شهرستان محمودآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا  از محموداباد ، یحیی یوسف پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد : امسال در ایام الله دهه فجر تعداد 20 پروژه در بخش دولتی با اعتباری بالغ بر 85 میلیارد و 42 میلیون ریال و 3 پروژه در بخش غیر دولتی ( خصوصی ) با اعتباری بالغ بر 243 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: دو پروژه در بخش کشاورزی با اعتباری بالغ بر 36005 میلیون ریال و دو پروژه در بخش گردشگری با اعتباری بالغ بر 217000 میلیون ریال و یک پروژه در بخش صنعت با اعتباری بالغ بر 25000 میلیون ریال و یک پروژه در بخش بهداشت و درمان با اعتباری بالغ 1000 میلیون ریال و دو پروژه در بخش فرهنگی و اداری با اعتباری بالغ بر 880 میلیون ریال در بهمن ماه سالجاری افتتاح خواهد شد.

یوسف پور گفت : در بخش عمرانی 14 پروژه با اعتباری بالغ بر 47158 میلیون ریال شامل بهسازی و آسفالت معابر با تقویت و اصلاح شبکه های برق ، احداث خانه محرومین به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار محمودآباد در پایان از به زمین زدن کلنگ احداث دو پروژه در شهر سرخ رود در این ایام خبر داد و عنوان کرد : احداث سالن ورزشی 2000 نفری و استراحتگاه و پارک شهرداری در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و بهسازی پل اصلی شهر در طول 55 متر با هدف احیای معماری سنتی از سوی شهرداری سرخ رود احداث خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز