خبرگزاری کار ایران

همایش مجمع شهرستانی سلامت گلوگاه برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۹۰۶

همایش مجمع شهرستانی سلامت گلوگاه با هدف توسعه پایدار و ارتقا شاخص های بهداشتی و درمانی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا ،دکتر فرهنگ بابامحمودی ،در همایش مجمع شهرستانی سلامت گلوگاه اهداف برگزاری مجمع شهرستانی سلامت را مشارکت موثر ادارات ،سازمانها،موسسه های خیریه و خیرین در تامین سلامت دانست و اظهار کرد: توسعه پایدار ، ارتقا شاخص های بهداشتی و درمانی از اهداف مهم این همایش است.

وی با تشریح برنامه های مهم کاهش آسیب های اجتماعی در این حوزه، نقش کارگروه سلامت و مشارکت های بین بخشی و خیرین و سمن ها را در این حوزه موثر دانست.

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی مازندران درباره مرکز دیالیز شهرستان گلوگاه گفت:خیرین شهرستان ساختمان مرکز دیالیز را با 5 میلیارد ریال هزینه احداث و بنای آن را به اتمام رسانده اند.

بابا محمودی ادامه داد : با همت دانشگاه علوم پزشکی مازندران در مجموع مبلغ تقریبی 10 میلیارد ریال جهت راه اندازی تاسیسات و ژنراتور و خنک کننده ها و همچنین خرید 5 دستگاه دیالیز و یک دستگاه آر.او و بقیه ی تجهیزات پزشکی ضروری بخش دیالیز تامین اعتبار و هزینه شده است.

وی افزود: به لحاظ تامین منابع انسانی مورد نیاز نیز کادر درمانی تامین شده و آموزش تخصصی آنان در حال انجام است.

بابامحمودی اظهار امیدواری کرد که بزودی با پایان یافتن مراحل آموزشی نیروهای تخصصی درمانی مورد نیاز بخش دیالیز و همچنین نصب و کنترل دستگاه های ارسال شده توسط شرکت مربوطه ، شاهد راه اندازی بخش دیالیز در شهرستان گلوگاه با 5 تخت و دستگاه باشیم.

وی افزود:این همایش در قالب 2 پنل مدیریتی و سمن ها وخیرین برگزار شد و در پایان این مراسم از روسای ادارات آموزش و پرورش، شهرداری، برق، 3نفر از خانواده های اهداء کننده عضو، 5 نفراز داوطلبین سلامت برتر مراکز خدمات جامع سلامت، 8 نفر از خیرین سلامت، 1 نفر از دهیاران و 1 نفر از همیاران سلامت شهرستان گلوگاه قدردانی به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز