خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران :

بهورزان نقش ویژه ای در کاهش بیماران غیر واگیر و کنترل بیماری ها دارند

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۵۵۴

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بهورزان با توجه به ارتباطی که با مردم دارند می توانند اهداف دانشگاه علوم پزشکی در حوزه سلامت را به مردم بگویند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران،سید عباس موسوی درجشن روز بهورز که در سالن اجتماعات شماره یک معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: امنیت امروز جامعه را مدیون رشادت ها و ایثارگری های شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب اقدامات خوبی در حوزه سلامت انجام شده است، افزود: ایجاد نظام شبکه بامحوریت بهورزان تحولات عظیمی در شاخص های سلامت کشور و استان ایجاد کرده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران فعالیت بهورزان در حوزه بهداشتی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: در گذشته دغدغه مسئولان حوزه سلامت کنترل بیماری های واگیردار بود که امروز با راه اندازی شبکه بهداشت و فعالیت بهروز این بیماری ها کنترل شده است.

وی با بیان اینکه بهورزان ازدل مردم روستا و  با زبان مردم آشنا هستند، افزود: بهورزان با توجه به ارتباطی که با مردم دارند می توانند اهداف دانشگاه علوم پزشکی در حوزه سلامت را به مردم بگویند.

موسوی با بیان اینکه آموزش ارائه شده به بهورزان به نسبت دیگر گروه های پزشکی کاربردی تر است، ادامه داد: بهورزان نسبت به گروه های دیگر پزشکی زودتر وارد عرصه خدمت و عملیات می شوند که این شیوه آموزش کاراتر و اثربخش تر است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران به آموزش های حین خدمت نیز اشاره کرد و گفت: باید آموزش های مستمر در حوزه های مختلف بهداشتی و درمانی برای ارائه خدمات بهتر انجام شود.

وی با بیان اینکه دغدغه امروز حوزه سلامت گسترش بیماری های غیر واگیر است،افزود: بهورزان نقش ویژه ای در کاهش بیماران غیر واگیر و کنترل بیماری ها دارند و باید آموزش ها لازم در حوزه بیماری های غیر واگیر ارائه شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: بهرورزان ایثارگرانه در حال خدمت به مردم هستند و نمی توان بر روی خدمات آن ها قیمت گذاشت وبنده از تک تک بهورزان در اقصی نقاط استان و خانه های بهداشت  قدردانی و تشکر می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز