خبرگزاری کار ایران

نخستین نمایشگاه خودرو در مازندران افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۷۸۷

نخستین نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو ، قطعات و لوازم یدکی با حضورشرکت کنندگان داخلی و خارجی در مازندران- ساری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علی علیپور مدیر اجرایی نمایشگاه خودرو با بیان اینکه این نمایشگاه در فضایی به مساحت 3 هزار و 800 متر با 35 غرفه در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفته است، اظهار داشت : به غیر ازتولیدکنندگان داخلی کشورهای چین و آلمان و ترکیه نیزبا برند های معتبر در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: چندین تولید کننده قطعات خودرویی و خودرو سازان کشور نیز در این نمایشگاه تولیدات خود را در معرض دید عموم قرار دادند.

مدیر برگزاری نمایشگاه معرفی تولیدات و صنایع استان را از اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: 5 شرکت قطعه سازی و بازرگانی استان تولیدات خود را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند.

وی به همکاری شهرداری ساری برای برگزاری این نمایشگاه و در اختیار قرار دادن تبلیغات محیطی در شهر اشاره کرد و افزود: اما در خارج از شهر حجم تبلیغات محیطی خیلی در اختیار ما قرار نگرفت.

علیپور، گفت: تلاش کردیم تا با در نظر گرفتن محیط مناسب فضای رقابت را بین خودرو سازان ایجاد کنیم اگر چه نقاط ضعف ممکن است وجود داشته باشد تلاش می کنیم تا در سال آینده آن را جبران کنیم.

ادامه داد: این نمایشگاه از 1تا 4 دیماه به مدت چهار روز از ساعت 15 الی 21 در دهکده تجاری نیاوران در معرض دید عموم قرار می گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز