خبرگزاری کار ایران

فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب (س) مازندران :

لزوم تقویت روحیه جهاد و مقاومت در بین بانوان

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۵۱۷

لزوم تقویت روحیه جهاد و مقاومت در بین بانوان گفت:لازم است تا روحیه جهاد و مقاومت و همچنین سطحی نگری در بین بانوان تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عقیله ملازده در دیدار با آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به راه اندازی لشکر زینبیون اظهار داشت:این لشکر مردمی به منظور تبیین اهداف جبهه مقاومت اسلامی و ایجاد روحیه ایثارگری و جهاد در مقابله با جنگ نرم و سخت دشمنان با حمایت بسیج جامعه زنان ،سپاه و نیروهای مردمی در مازندران تشکیل شده است.

وی افزود:مهمترین مساله واهداف ما تکلیف گرایی در زمینه ایجاد روحیه حق گرایی و اهداف امام حسین(ع) و همچنین تقویت روحیه و دفاع از مردم ستمدیده و آسیب دیده سوریه است .

فرمانده لشکر مردمی پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب (س)مازندران با بیان اینکه همیشه جبهه حق و باطل در جهان وجود دارد خواستار تداوم و استمرار جبهه مقاومت شد.

وی با تشریح عملکرد این لشکر مردمی ،تقویت روحیه رزمندگان مقاومت و حمایت از مردم آسیب دیده از جنگ را از دیگر اهداف این جبهه مردمی عنوان کرد.

مادر شهید مدافع حرم (رادمهر ) گفت: خدمت به رزمندگان جبهه مقاومت افتخاری است که پس از شهادت فرزندم نصیب من شده است و برآنیم با حضور در این لشکر فرهنگ جبهه مقاومت را در جامعه بدرستی نهادینه کنیم.

ملازاده تبلیغ مذهب تشییع در قالب ارسال کمک های مردمی به جبهه های مقاومت را از دیگر اهداف جبهه مقاومت اسلامی حضرت زینب (س)در مازندران اعلام کرد.

وی عمل به آیات و دستورات قرآن مبنی بر حمایت از مظلومان توجه و عمل به آرمانهای امام راحل ،آگاهی بخشی به مسلمانان و مبارزه با استعمارگران و دخالت دولت های بیگانه درسرنوشت مسلمانان ،مبارزه با اسرائیل تا فتح قدس را از دیگر اهداف برشمرد.

ملازاده  گفت:حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام و بالا بردن روحیه رزم و دفاع در میادین جبهه های مقاومت و دفاع از حریم اهل بیت ،اتحاد و همدلی هزاران نفر برای یک هدف الهی (نابودی استکبار جهانی) و تقویت روحیه جهاد و مقاومت در بین بانوان و دوری از سطحی نگری ، دنیا گرایی وتجملگرایی از دیگر اهداف این تشکل است.

وی افزود: لشکر مردمی حضرت زینب (س) از 3 تیپ پشتیبانی،25 گردان،80 گروهان و حداقل 1400 دسته (بیست نفره )تشکیل شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز