خبرگزاری کار ایران

امام جمعه زنجان:

اقتدار ایران اسلامی در سایه ۸ سال دفاع مقدس رقم خورد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۹۳

امام جمعه زنجان به دلاورمردی‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: اقتدار ایران اسلامی در سایه ۸ سال دفاع مقدس رقم خورد.

زنجان _ ایلنا: ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس ثابت کردند که اهل و طرفدار جنگ افروزی نیستند اما به هیچ دولت و حکومتی اجازه تعدی و تجاوز به حتی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی را نمی‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در مراسم رژه نیروهای مسلح استان زنجان با تبریک هفته دفاع مقدس به ایثارگری رزمندگان اشاره کرد و گفت: عراق و استکبار برای سرنگونی انقلاب اسلامی به میدان رزم آمده بودند که به یاری خداوند پیروز این جنگ اسلام بود.

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس ۱۳۶ شهر کشور توسط موشک‌ و توپ‌های دشمن درگیر جنگ بودند، اضافه کرد: این شهر‌ها از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه این جنگ نتیجه تمام معاملات دشمن را برهم زد، یادآور شد: رزمندگان اسلام با یاری امدادهای غیبی و رهبری هوشمندانه امام راحل پیروز میدان شدند.

امام جمعه زنجان دفاع از ارزش‌های دینی و اسلامی را از اهداف این جنگ عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمود، رزمندگان به دفاعی مقدس از کیان این کشور پرداختند.

حجت الاسلام خاتمی همچنین به شهادت ۳۶ هزار دانش‌آموز در این هشت سال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با فداکارهای‌ این بزرگواران کشور با اقتدار در عرصه بین‌المللی می‌درخشد.

وی خاطر نشان کرد: ملت ایران در ۸ سال دفاع مقدس ثابت کردند که اهل و طرفدار جنگ افروزی نیستند اما به هیچ دولت و حکومتی اجازه تعدی و تجاوز به حتی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی را نمی‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز