خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران خبر داد:

مازندران رتبه الف جذب سرمایه گذار خارجی در کشور

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۱۲۸

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری مازندران از رتبه الف استان مازندران در جذب سرمایه گذار خارجی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، لیلا واثقی عصر پنج شنبه در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان محمودآباد که باحضور مسئولین ذیربط در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ۵۱فرصت مشارکت سرمایه گذاری طی امسال توسط بخش اقتصاد و دارایی استان مازندران ثبت شده است که طی پایان امسال تا ۲۵۱ فرصت سرمایه گذاری افزایش خواهد یافت.

وی افزود: ۶۸۰میلیون دلار تا انتهای سال ۹۶ از سهم سرمایه گذاری خارجی در استان مازندران استفاده می شود.

واثقی با اشاره به ثبت مراحل شرکت های خارجی در دفتر جذب سرمایه گذاری استان مازندران، گفت: در حال حاضر چندین شرکت خارجی طی گذراندن مراحل اداری برای سرمایه گذاری در مازندران هستند.

وی ادامه داد: از خطوط اعتباری فاینانس و ریفاینانس تعدادی بنگاه های اقتصادی جهت دریافت تسهیلات ارزی تا حداکثر دو میلیون یورو به ازای هر بنگاه برای بانک های عامل معرفی گردیدند.

لیلا واثقی اظهار داشت: مازندران طی سال گذشته در ارائه تسهیلات بسته رونق و تولید نیز رتبه نخست کشور را کسب کرد.

وی در ادامه گفت: برای ایجاد اشتغال در استان مازندران از آبان ماه امسال بیش از ۶۵۰۰ میلیارد ریال از بند الف و ب تبصره ۱۸ اختصاص داده خواهد شد.

واثقی خاطرنشان کرد: مبلغ ۱۳۰۰میلیارد ریال برای اشتغال قشر آسیب طی امسال از تسهیلات بند دال تبصره ۱۶ در نظر گرفته شده که تا کنون بیش از ۳۵ درصد آن پرداخت شده است  و در ۶ماهه نخست امسال ۶۶واحد از بسته رونق تولید در استان از این تسهیلات بهره مند شده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز