خبرگزاری کار ایران

مدیرجهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد:

بهره مندی ۸۲ بهره بردار محمودآبادی از تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۰۲۹

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از بهره مندی ۸۲ بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان از تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی طی ۶ ماهه اول سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، احمد صادقی با بیان اینکه جلب اعتماد بهره برداران به کارشناسان جهاد کشاورزی سبب توسعه پایدار، اشتغالزایی، کاهش هزینه و اقتصادی شدن تولید می‌شود، گفت: سال زراعی جدید از مهرماه و با کشت محصولات پاییزه با اولویت کلزا آغاز می شود.

وی ادامه داد: مراکز جهاد کشاورزی نقش مهمی در رفع دغدغه بهره برداران دارند و کارشناسان ضمن حضور در مزرعه، توصیه های فنی را از صفر تا ۱۰۰ به بهره برداران ارائه می کنند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد گفت: با آغاز فعالیت ثبت نام پورتال سامانه بهین یاب، ۸۳ بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان به عنوان متقاضی دریافت تسهیلات بانکی در بخش دام، صنایع، شیلات و تولیدات گیاهی در این سامانه ثبت نام کردند.

صادقی افزود: برای افزایش ضریب نفوذ پذیری مکانیزاسیون در مزارع کشاورزی، از محل خط اعتباری فاز ۵ مکانیزاسیون، برای اخذ تسهیلات ۲۸ میلیارد ریالی این طرح، ۶ ماهه اول امسال ۱۳۰ نفر به بانک کشاورزی معرفی شدند.

وی یادآور شد: از این تعداد معرفی شده به بانک عامل مبلغ ۲۷ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال معادل ۹۸ درصد موفق به دریافت شدند.

این مقام مسئول افزود: از سهیمه ۱۶۳ نفری ایجاد شغل در بخش کشاورزی این شهرستان تاکنون، ۸۶ نفر در سامانه رصد، مشخصات فردی و نوع شغل را ثبت کردند.

صادقی خاطرنشان کرد: برای اشتغالزایی و طبق سیاست های اقتصاد مقاومتی و بومی نگری، یک فقره مجوز فعالیت مشاغل خانگی در بخش کشاورزی این شهرستان صادر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز