خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران تاکید کرد ؛

لزوم مشارکت مردم در توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۷۳۷

فرمانده انتظامی مازندران گفت:می طلبد تا از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان واجب فراموش شده به آن بپردازیم و مردم برایداشاعه این فرهنگ مطالبه گری کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،میرفیضی امروز در همایش ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با اشاره به تهدیدات دشمن در حوزه های مختلف جامعه اظهار داشت:کاهش فزاینده امنیت اخلاقی از تهدیدهای  دشمن در جامعه به شمار می آید.

وی افزود: توسعه شبکه های ماهواره ای در فضای مجازی به صورت هدفمند از تهدیدهای دشمن در جامعه اسلامی است که باید با تاسی از فریضه امر به معروف و نهی از منکر با این آسیب اجتماعی مقابله کرد.

فرمانده انتظامی مازندران به سازماندهی تجهیز سایبری در حوزه های مختلف بویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی تاکید کردو ضرورت سازماندهی امر به معروف و نهی از منکر  و افزایش اشرافیت در این حوزه را امری لازم دانست.

وی با بیان اینکه از ظرفیت ها و فرصت ها بر اساس اختیارات با توجه به موضوعات به خوبی بهره گیری نمی کنیم گفت:از قابلیت و ظرفیت رسانه ها در حوزه های مختلف به درستی استفاده کنیم.

میرفیضی با اشاره به اینکه همکاری دستگاه های مختلف به صورت هم پوشانی وجود ندارد ادامه داد: حمایت روحانیت ،ائمه جمعه در حوزه های مختلف میتوانند در ترویج و توسعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر نقش بسزایی داشته باشند.

وی بهره برداری از قابلیت های تعاملی در بحث مشارکت اقشار جامعه در حوزه امر به معروف و نهی از منکر را ظرفیت هایی دانست که باید به آن توجه ویژه شود.

میرفیضی با تاکید بر افزایش توسعه اختیارات قانونی در دستگاه های مسئول گفت:با وجود تهدیدهایی که در جامعه وجود دارد ضرورت دارد متناسب با این تهدیدها فریضه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ساری و جاری کرد.

فرمانده انتظامی مازندران گفتمان همگانی را ضروریات جامعه دانست و افزود: می طلبد تا از امر به معروف و نهی از منکر به عنوان واجب فراموش شده به آن بپردازیم و مردم برایداشاعه این فرهنگ مطالبه گری کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم در نظارت و کنترل اتخاذ شود خواستار توسعه اختیارات قانونی در اعمال این فریضه الهی شد.

میر فیضی ،همراه سازی و مصون سازی دستگاه ها در اعمال امر به معروف ،قابلیت و توسعه آموزش همگانی  و مدیریت افکار عمومی را لازمه توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر دانست.

وی مشارکت مردم در توسعه فرهنگ این فریضه الهی را لازم و ضروری دانست و گفت: این امر میسر نمی شود مگر اینکه از همکاری و پشتیبانی مردم بهره گیری کنیم.

 میر فیضی افزود:اگر همه ی ما سهم خود را در تولید امنیت و امر به معروف و نهی از منکر به خوبی انجام دهیم شرایط ما در جامعه بهتر خواهد شد.

وی در ادامه از ستاد اندیشه ورزی امر به معروف و نهی از منکر در مازندران خبر داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز