خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

در اجرای امر به معروف و نهی از منکر از حرکات سلیقه ای پرهیز شود

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۸۴۱

استاندار مازندران گفت: در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از حرکات سلیقه ای پرهیز شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،ربیع فلاح جلودار در جلسه شورای اداری امر به معروف و نهی از منکر که در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران برگزار شد، با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر،اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان اساس دین باید مورد توجه  ویژه قرار گیرد.

وی افزود:همه ما موظیم در ارتقای معنویت و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک وظیفه عمومی تلاش بیشتری داشته باشیم.

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه مسائل فرهنگی باید در صدر امور قرار گیرد،گفت: در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از حرکات سلیقه ای پرهیز کرد.

وی افزود:دستگاههایی چون آموزش و پرورش و دانشگاه ها در توسعه و ترویج امر به معروف و نهی از منکر نقش اثر گذاری دارند چرا که شمار زیادی از دانش آموزان به همراه خانواده های خود درگیر این مسائل  تعلیم و تربیت هستند.

فلاح نقش امر به معروف و نهی از منکر را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و گفت: در مازندران با تاسی از این امر بر اساس آمار ثبت احوال استان جلوی رشد طلاق گرفته شد و به همان میزان نیز کاهش طلاق داشتیم.

وی با اشاره به" طرح دریا " اجرای امر به معروف و نهی از منکر در سواحل استان گفت: با توجه به اهمیت این موضوع مسائل فرهنگی در این اماکن کمرنگ دیده می شود، ضرورت دارد مباحث فرهنگی در سواحل لحاظ شود.

استاندار مازندران مشارکت مردم در اجرای این فریضه دینی را بسیار مهم دانست و افزود: مشارکت مردمی لازمه نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

وی به اجرای طرح روستای پاک در استان اشاره کرد و ادامه داد: بنا شد در این طرح روستاهای فاقد طلاق،اعتیاد معرفی شوند ضمن اینکه در این طرح زباله های  روستاهای پاک نیر ساماندهی می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز