خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

دستگاه‌ها برای ریشه‌کنی اعتیاد تلاش کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۹۴

تمام دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه برای ریشه کنی و برخورد گسترده تر با معضل اجتماعی اعتیاد تلاش کنند.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: موضوع اعتیاد و عواقب ناشی از این معضل خانمان سوز باید از سوی تمام دستگاه‌های اجرایی استان خصوصا نهادهای اجتماعی و فرهنگی مورد پیگیری و اهتمام بیشتری قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ابراهیم رضایی اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه از دیرباز به صفات نیک پهلوانی شهره هستند، بنابراین زدودن این بحران اجتماعی از استان امری ضروری و مهم قلمداد می‌شود.

وی همچنین وجود خیرین و سازمان‌های مردم نهاد استان را گامی مثبت برای ریشه کنی این آسیب اجتماعی برشمرد و گفت: بدون تردید اشاعه و گسترش این گونه نهادهای حمایتی می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات و مسائل مربوط به افراد معتاد درون جامعه استان را مرتفع کند.

استاندار کرمانشاه در پایان با اشاره به نقش دیگر نهادهای متولی و تاثیرگذار از جمله آموزش و پرورش و موسسات آموزش عالی در امر مقابله با این بحران، تصریح کرد: جوامع اجتماعی موفق جوامعی هستند که اساس رشد تعلیم و تربیت در درون جامعه آن‌ها با نگاه ویژه و به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی مورد پیگیری قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز