خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران خبر داد:

بهره برداری از891 کارخانه نیمه تمام در دولت تدبیر و امید

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۳۳۵

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران،گفت:891 کارخانه نیمه تمام با اعتبار دو هزار و 379 میلیارد تومان سرمایه در دولت تدبیر و امید به بهره داری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،محمد محمد پور عمران در دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به عملکرد سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان اظهار داشت: 891 کارخانه نیمه تمام با اعتبار دو هزار و 379 میلیارد تومان سرمایه در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسید که این میزان نسبت به مشابه سال 16 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این سازمان یک میلیارد و 624 میلیون دلار صادرات غیر نفتی داشته است که نسبت به مشابه سال گذشته 69 درصد افزایش داشته است.

رئیس صنعت ،معدن و تجارت مازندران گفت: سازمان صنعت،معدن و تجارت استان در حقوق دولتی معدن 171 درصد ،فروشگاههای بزرگ 86 درصد، شرکت های پخش 44 درصد، استخراج معادن 16 درصد رشد داشته است.

وی با اعلام اینکه سازمان صنعت،معدن و تجارت  در حوزه عملکرد رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است ،افزود: همچنین این سازمان در اشتغال صنعتی رتبه دوم را در سطح کشور کسب کرده است .

محمد پور از ثبت هشت هزار و 800 کاروز در سامانه سازمان خبر داد و ادامه داد: این امر فرصتی برای حضور افراد جویای کار در این حوزه است.

وی سیمان کیاسر وفولادالبرز ایرانیان را از پتاسیل های مهم در صنایع بزرگ استان نام برد و گفت : با بهره برداری تولید کاغذ در بندر امیر آباد بخش مهی به ظرفیت های صنعت استان افزوده شد چرا که پیش از این کاغذ منظور از جزء محصولات وارداتی بوده است.

محمدپور به صادرات محصولات کاله به روسیه اشاره کرد و افزود:در حال حاضر در بیش از 4 هزار فروشگاه روسیه محصولات کاله وجود دارد  و بر آنیم تا عرضه این محصولات را در کشورهای دیگر تسری دهیم.

وی ادامه داد:صنعت مازندران نیاز به باور دارد چرا که صنعت مازندران بدون آلایندگی در ایجاد اشتغال و توسعه استان تاثیر گذار است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز