خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار محمودآباد:

در طرح های دریا، نگاه فرهنگی الویت خدمت رسانی است

asdasd
کد خبر : ۵۰۹۳۴۸

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: در خدمت رسانی به مسافرین داخل طرح دریا همواره کارهای فرهنگی باید در الویت باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، حسین زراعتی عصر یکشنبه در جلسه کمیته فرهنگی طرح دریا شهرستان محمودآباد که با حضور مسئولین زیربط در محل ساختمان فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: همواره موضوع فرهنگ و فرهنگسازی با توطئه های فراوان دشمنان در کشور همراه بوده و عدم هدایت درست بحث فرهنگی در جامعه هزینه سنگینی را در بر دارد.

وی در ادامه گفت: وحدت و هم دلی رمز پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران و فصل الخطاب در امور فرهنگی سخن اخیر مقام معظم رهبری به عنوان کار فرهنگی تمیز است.

زراعتی با اشاره به نقدهای صورت گرفته از سوی مسافرین به خدمت رسانی در طرح های دریا، عنوان نمود: کار فرهنگی با اینکه جزو اصلی ترین امور خدماتی در طرح های دریاست اما کمتر به آن توجه شده و مسئولین زیربط حوزه فرهنگ شهرستان محمودآباد بیش از پیش به این حوزه وارد شوند.

وی افزود: اطلاع رسانی در طرح های دریا برای حفظ شئونات اسلامی باید بیشتر شود. گفتمان فرهنگی توسط مسئولین زیربط امر به معروف و نهی از منکر در کنار سمن های مرتبط با فرهنگ، می تواند بهترین راه حل باشد.

حسین زراعتی اضافه کرد: دولت تمام وظایف خود را تا کنون در طرح های دریا و آسایش مسافرین انجام داده است و سایر امورات نیز برای تامین نیازها و راحتی مسافرین، توسط دیگر نهادها باید هرچه سریع تر انجام شود.

معاون فرماندار محمودآباد در پایان گفت: برگزاری جشنواره های فرهنگی ساحلی، نصب بنر در محدوده های مشخص از طرح ها و تکمیل نمازخانه های دارای مشکل در سواحل، از واجبات امورات فرهنگی در خدمت رسانی به مسافرین است. آسایش جان مسافرین به اندازه آرامش روح آنان اهمیت دارد و نباید هیچگونه کاستی برای ارائه خدمات فرهنگی طرح های دریا توسط مسئولین زیربط صورت پذیرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز